Het Grote "Offtopic"-topic!


Heel Aquaforum offline door een drukte in het OTT die de servers niet aankonden. :juggle:

Thanks Willem, leuk topic dat offtopic topic van je.
 
Michelle is waarschijnlijk met de router highways bezig :D

Toevallig wel extra vulling voor OTT. Nu dubbele posts vanwege de gateways, high ways en al die ellende.

@willem 666

Ik neem aan dat het ook andersom mag. Van OTT verwijzen op een post op het forum.
Wellicht kun jij even verhelderen gezien jouw vocabulaire, bij slakken topic. Nogal wetenschappelijke jargon. Wellicht kun je ook een bijdrage leveren aan het onderzoek.
 
Ik neem aan dat het ook andersom mag. Van OTT verwijzen op een post op het forum.

Jajajaja, een OTT-spiegeling eigenlijk?! Origineel! :petjeaf::thumbs:

Wellicht kun jij even verhelderen gezien jouw vocabulaire, bij slakken topic. Nogal wetenschappelijke jargon.

Oeioei, nu krijg ik stress hoor.
Ik zal later eens kijken (moet nu even weg) maar ik beloof niets hoor. Van slakken heb ik geen kaas gegeten vrees ik dus ik weet het nog niet zo goed hoor. :br:
 
Het is toch fijn dat al jullie aquarianen zo meedenken aan mijn internet problemen. Mijn laptop zegt gate way en dan weer server problemen. Gister had ik volgens Daniel een straat waarvan de klinkers eruit waren gehaald, volgens Thea heb ik high way problemen, volgens benvo moet ik ziggo bellen en het hebben over een bridge en via de licht weg naar de mesh die ik dan wel even moet kopen.

Laat maar. Ik ga morgen wel op zoek naar een forum voor dummy s. :'(
 
Het is toch fijn dat al jullie aquarianen zo meedenken aan mijn internet problemen. Mijn laptop zegt gate way en dan weer server problemen. Gister had ik volgens Daniel een straat waarvan de klinkers eruit waren gehaald, volgens Thea heb ik high way problemen, volgens benvo moet ik ziggo bellen en het hebben over een bridge en via de licht weg naar de mesh die ik dan wel even moet kopen.

Laat maar. Ik ga morgen wel op zoek naar een forum voor dummy s. :'(


Alvast een filmpje.



Lukt het niet te zien

Doe dan klikkerdeklik
 

Terug
Bovenaan