sschot
Well-known member
Nu nog wel, maar morgen.....
Michelle is waarschijnlijk met de router highways bezig 😀Heel Aquaforum offline door een drukte in het OTT die de servers niet aankonden.
nu heb je dr boos gemaakt.Michelle is waarschijnlijk met de router highways bezig 😀
Michelle is waarschijnlijk met de router highways bezig 😀
Ze weet wie het zegt 😉nu heb je dr boos gemaakt.
Ze weet wie het zegt 😉
Ik neem aan dat het ook andersom mag. Van OTT verwijzen op een post op het forum.
Wellicht kun jij even verhelderen gezien jouw vocabulaire, bij slakken topic. Nogal wetenschappelijke jargon.
Ow?Scheelt ook een stuk dat jij geen haren heb zodat we elkaar niet in de haren kunnen vliegen 😉
Hohoho, half kaal jaScheelt ook een stuk dat jij geen haren heb zodat we elkaar niet in de haren kunnen vliegen 😉
Nee niet highway maar gatewayMichelle is waarschijnlijk met de router highways bezig 😀
moeders wil is wet! nou is het niet mijn moeder... maartoch
Noem je mij nou stiekem alweer oud 🙄moeders wil is wet!
Hadden ze die niet op de Enterprise😀Nee niet highway maar gateway
Of hij noemt zich nog heel jongNoem je mij nou stiekem alweer oud 🙄
Beam me up SkottyHadden ze die niet op de Enterprise😀
Nee, ze is al kaal heOf hij noemt zich nog heel jong
Nee, ze is al kaal he
Wel even opletten hè.Hohoho, half kaal ja
uhu hoofd kaal en de rest niet.Wel even opletten hè.
Niet naar mij luisteren, ik heb er absoluut geen verstand van. Maar het is wel verrekte irritant zeg.volgens Thea heb ik high way problemen
Het is toch fijn dat al jullie aquarianen zo meedenken aan mijn internet problemen. Mijn laptop zegt gate way en dan weer server problemen. Gister had ik volgens Daniel een straat waarvan de klinkers eruit waren gehaald, volgens Thea heb ik high way problemen, volgens benvo moet ik ziggo bellen en het hebben over een bridge en via de licht weg naar de mesh die ik dan wel even moet kopen.
Laat maar. Ik ga morgen wel op zoek naar een forum voor dummy s.
Zat gisteren bij de fietsenboer, die maakte ook een uitglijer dacht dat manlief mijn vader was 😀Noem je mij nou stiekem alweer oud 🙄
Waarom noem jij mij Kees? Ik heet "Kees" 😀Ja maar Kees, volgens mij kijkt Michelle nog steeds ondersteboven
Als je hem heb gevonden, gil dan ff dan kom ik ook dat forum van mijn gedrag laten genieten 😀Laat maar. Ik ga morgen wel op zoek naar een forum voor dummy s.
nog effeWanneer zou je op pagina 3 willen uitkomen?
Serieus?Waarom noem jij mij Kees? Ik heet "Kees" 😀
Zo werd ik genoemd door bepaalde mensen.Serieus?
Hmm, leg uit.
en toen?Zo werd ik genoemd door bepaalde mensen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.