K
Keesvd
Guest
Heet ik "Kees"en toen?
Heet ik "Kees"en toen?
Misschien zit je wel op de Wifi van de buren😉101 keer ik heb geen modem........ Die zit in de mediabox (denk ik)
Kijk eens in je meterkast. Als ik mij nog kon herinneren moet daar een groene kabel binnenkomen. Zo ja waar gaat ie naar toe?101 keer ik heb geen modem........ Die zit in de mediabox (denk ik)
Zat gisteren bij de fietsenboer, die maakte ook een uitglijer dacht dat manlief mijn vader was 😀
Als je hem heb gevonden, gil dan ff dan kom ik ook dat forum van mijn gedrag laten genieten 😀
"Kees" die groene gaat in het modemKijk eens in je meterkast. Als ik mij nog kon herinneren moet daar een groene kabel binnenkomen. Zo ja waar gaat ie naar toe?
En als het niet in de meterkast is waar wel.
Je kan ook kijken waar de lan kabel van de horizonbox naar toe gaat
Misschien tijd dat jij de antirimpel crème van je moeder gaat gebruiken😀Ik had het nog erger, paar maanden terug met mijn moeder op stap en toen vroeg die winkelmevrouw of ik gezellig met m'n vrouw aan het winkelen was.....
O well. Why did i asked again?"Kees" die groene gaat in het modem
Maar dat gaat niet want ze heb er geen een denkt ze.O well. Why did i asked again?
Kijk eens in je meterkast. Als ik mij nog kon herinneren moet daar een groene kabel binnenkomen. Zo ja waar gaat ie naar toe?
En als het niet in de meterkast is waar wel.
Je kan ook kijken waar de lan kabel van de horizonbox naar toe gaat
Moederbord dat is de modem denk ik dan. Maak maar even fotos morgenZal morgen foto maken. Het is me nu teveel geworden.
Gangkast. Uit het plafond komen witte soort coax kabels. dan een ijzere splitter met 2 tuttels, waar die coax uit plafond op zit en een andere naar een klein kastje van cm of 10 waar die coaxkabel met z on sateliet schotel pootje die je aandraai op zit. Verder niet geen stopcontact dus geen stroom. Dit is allemaal door ziggo zelf gemonteerd.
Weet niet wat lan kabel is maar de mediabox zit via kastje op kastje in de muur achter de tv. Gewoon z on tv kastje/soort van stopcontact die op muur zit. In slaapkamer een klein media boxje die niet draadloos wilde dus die zit ook met coax in een muur stopcontact. Die kreeg ik dus niet aan het communiceren met moeder box. Toen monteur die heeft hem op draad gezet. Maar doet de moederbox het niet dan die ook niet.
Internet probleem dan moet ik moederbox reseten. stroom eraf en weer aan en hopen dat hij het weer doet. Reset is alles dood. tv ook.
Ehh......what...........echt hoor, die vrouwen en dat techniek.
valt me mee dat er nog stroming is bij je skippyballen.
Michelle heeft 2 flinke skippyballen.Ehh......what...........
Haar vissen.Michelle heeft 2 flinke skippyballen.
Michelle heeft 2 flinke skippyballen.
Tja het stond in het vorige OTT, maar dat is doodHaar vissen.
Lek prikken met die hooivorkHemeltje lief, beheer? sluiten maar weer 😀
Pas op met je opruiende tekstenHemeltje lief, beheer? sluiten maar weer 😀
Geef "Kees" nou geen steunPas op met je opruiende teksten
Met wat?Geef "Kees" nou geen steun
Doen, dan heeft Raoel een verassing voor ons 🙂Hemeltje lief, beheer? sluiten maar weer 😀
Met een zooi gele hesjes en 2 middelvingers??Met wat?
Jij slaapt niet zonder je man?Yesss, nog 17 te gaan voor de Slijmzwam! ( en ik ga nog niet naar bedje toe want manlief is nog niet thuis...)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.