Het Grote "Offtopic"-topic!


Kijk aldoende leer ik bij, nuttige info, kan ik ook weer verder met mijn leventje :D :deal:

Lang niet iedereen presteert het om een begrip in de medische lectuur te worden en gewoonlijk gebeurt dat pas 'in memoriam'...

Maar nu en dan heb je uitzonderingen (zoals jij!): springlevend en al dé referentie!
Daar mag je toch best trots op zijn vind ik!
:r
 
Ja beretrots ben ik, zie je me niet glimmen :D

Word je soms uitgenodigd als gastspreekster op adhd-symposia?
Ik zie het al voor me:
psychiaters van heinde en ver die opgewonden aanschuiven tijdens je signeersessie, medische naslagwerken in de aanslag!
En jij die bij elke handtekening een "persoonlijke belediging op maat" schrijft...
:D
 
Laatst bewerkt:
Word je soms uitgenodigd als gastspreekster op adhd-symposia?
Ik zie het al voor me:
psychiaters van heinde en ver die opgewonden aanschuiven tijdens je signeersessie, medische naslagwerken in de aanslag!
En jij die bij elke handtekening een "persoonlijke belediging op maat" schrijft...
:D
En dat allemaal zonder enige moeite, schud ze zo uit mijn mouw :D
 
Als iemand dar nou ervaring i hebt. negeer je dat gewoon.
kom je met purigen aan, hoe kom je er op.
Witte waas komt van te schoon zijn, en de pot leeggooien.
Plus wat je allemaal gedaan hebt.
Je hebt de bacterie weggegooid.
As ik de bak via het filter leeg haalt, spoelen oo de bacterie weg.
Rsultaat ,binnen uur witwater.
laat nou uvc 24 uur draaien Met UVC. led.



Ik heb 2 x de Aquael 1000 uvc. voor de betweters, Werkt betr als een uv lamp. en zuiniger.

.

Zie je, Bertus is wel terug en net zo beledigend als vroeger. Geweldig :)
 
Je kan blijven roepen dat jij diegene bent met alle ervaring.
Prima, maar gaat op den duur ook irriteren hoor.
Hierboven staan genoeg reakties van mensen die ook ervaring hebben en dan tel ik mezelf maar even niet mee.
Ik begrijp dat je aanzien hebt bij een aantal leden, daar kan ik prima mee leven, dus begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb verder niets tegen je en dit is vooral geen persoonlijke aanval.

Maar het stoort me en daarmee help je de ts niet.

Wen er maar aan en relax. :D

Communicatie is niet iedereen zijn sterkste punt. Bertus comminuceerd in on om wonden oer oud Rotterdams Hollands. Vooral niet over opwinden dat is slecht voor je hartje :D

Nog 12 dagen:thumbs:
 
Zie je, Bertus is wel terug en net zo beledigend als vroeger. Geweldig :)

Hij stond model voor het schrijvers/Ilustratie duo van Asterix en Obelix. De Intrigant heette die uitgave. ;););)
Asterix.jpg
 
Dus de oudste op dit forum heeft de meeste kennnis, want kennis is blijjkbaar een getal in de leeftijd.
Sorry hoor.
Natuurlijk weet jij meer, meer dan wie dan ook, natuurlijk moet iedereen maar doen dat wat jij zegt want dat is goed.
Keep on dreaming.
Veel mensen hebben moeite met de onbehouwen manier van Bertus, maar de man heeft een berg ervaring waar dit forum nog wat van kan leren, soms moet je even het e.e.a. los zien van elkaar en niet alles zo letterlijk opvatten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veel mensen hebben moeite met de onbehouwen manier van Bertus, maar de man heeft een berg ervaring waar dit forum nog wat van kan leren, soms moet je even het e.e.a. los zien van elkaar en niet alles zo letterlijk opvatten
Ik geloof best dat de man een hart van goud heeft en wat ervaring. Echter de adviezen die uitgedeeld worden zijn niet altijd correct en als ik dat vind zal ik er hem tegen spreken. Het begrijpen van een onderwerp is ook niet zijn sterkste kant. Zo kreeg ik net nog een veeg uit de pan omdat ik over purigen begon bij wit water.. Als je begrijpend zou lezen adviseerde ik niet om purigen toe te voegen maar verdenk ik de toegevoegde purigen. Het is lastig discussiëren met iemand die niet leest en louter op geschreven ervaring respect wil hebben. Daar doe ik niet aan mee. Onderbouw je mening of krijg (terecht) tegenspraak.

Het forum kan zich opmaken voor een nieuwe wervelwind want veel nieuwe leden zijn niet opgewassen tegen zijn botte manier van communiceren. Tegenwoordig kan ik er zelf wel doorheen lezen en vind ik het zelfs wel vermakelijk, maar dit mag je niet van iedereen verwachten.
 
Respect is iets wat je verdiend en niet afdwingt met een "je komt 25 jaar tekort dus ik weet meer".
Wat een bullshit is dat, zelfs een jochie van 10 kan al een zee van ervaring hebben en het beter weten dan ik en dan heb ik er respect voor. Leeftijd zegt precies niks.
Er zijn hier leden die al van alles in mijn fotoboek en overige technische topics die ik opende hebben geschreven waar ook ik weer van geleerd heb na een paar jaar uit de roulatie te zijn geweest, nou die hebben mijn respect al verdiend.
Daarnaast lees ik positieve dingen over kweek en ziekten bij de dames, ook daar heb ik wat respect voor over.

Maar kom niet lullen bij me dat je alles beter weet omdat je ouder bent en omdat je het 20 jaar terug al zo deed.
En al zeker niet als je niet weet wat ik 20 jaar geleden allemaal deed.

Profileren ben ik allergisch voor, noem je 1 keer dat je ervaring hebt, prima dan is dat een feit.
Maar ga niet in 1 topic drie of meermaal noemen hoe goed je jezelf wel vind, "kom nou toch" om in zijn woorden te spreken, daarmee help je een TS echt niet hoor
Je help een TS ook niet door te zeggen, "eigen schuld", en je hoeft echt geen 100 euro te investeren om je bak netjes te herstarten.

En veel oude rotten in het vak hebben het ook fout omdat ze het gewoon niet meer kunnen bijbenen wat er allemaal veranderd en niet accepteren dat we tegenwoordig op een andere manier met een aquarium om gaan dan 20 a 30 jaar terug.
Natuurlijk blijft de basis wel gelijk maar ondertussen hebben we met zijn allen veel geleerd hoe het ook anders kan.
 
Ik geloof best dat de man een hart van goud heeft en wat ervaring. Echter de adviezen die uitgedeeld worden zijn niet altijd correct en als ik dat vind zal ik er hem tegen spreken. Het begrijpen van een onderwerp is ook niet zijn sterkste kant. Zo kreeg ik net nog een veeg uit de pan omdat ik over purigen begon bij wit water.. Als je begrijpend zou lezen adviseerde ik niet om purigen toe te voegen maar verdenk ik de toegevoegde purigen. Het is lastig discussiëren met iemand die niet leest en louter op geschreven ervaring respect wil hebben. Daar doe ik niet aan mee. Onderbouw je mening of krijg (terecht) tegenspraak.

Het forum kan zich opmaken voor een nieuwe wervelwind want veel nieuwe leden zijn niet opgewassen tegen zijn botte manier van communiceren. Tegenwoordig kan ik er zelf wel doorheen lezen en vind ik het zelfs wel vermakelijk, maar dit mag je niet van iedereen verwachten.

Goede tijden breken aan voor OTT van Willem :D Die 20 pagina s zullen gauw vol zijn. Ik zal eerdaags een extra bakje gaan opstarten voor de slijmzwam
 
Goede tijden breken aan voor OTT van Willem :D Die 20 pagina s zullen gauw vol zijn. Ik zal eerdaags een extra bakje gaan opstarten voor de slijmzwam
Volgens mij kregen wij al en cadeautje bij 10 pagina's.
Maar goed dat ik mijn bakje heb bewaard. Probleem is nu, waar ga ik hem neerzetten:juggle:
 
Het is ook vaak een wissel werking. Een ieder kan zijn mening/advies geven. Als het daarbij blijft, krijg je verder geen misverstanden. TS kan zelf door vragen of ze op jouw reactie wil door gaan.

De moeilijkheid is altijd als bepaalde leden het anders zien of doen en de ander daar van willen overtuigen. Of verdere argumenten of onderbouwing vragen. De manier hoe dit word gevraagd is ook wel eens irritant.
 
Het is ook vaak een wissel werking. Een ieder kan zijn mening/advies geven. Als het daarbij blijft, krijg je verder geen misverstanden. TS kan zelf door vragen of ze op jouw reactie wil door gaan.

De moeilijkheid is altijd als bepaalde leden het anders zien of doen en de ander daar van willen overtuigen. Of verdere argumenten of onderbouwing vragen. De manier hoe dit word gevraagd is ook wel eens irritant.
helemaal mee eens met de nadruk op "de manier waarop".
 

Terug
Bovenaan