quistero Well-known member AquaForum Donateur Lid geworden 28 september 2016 Berichten 6,388 2 mei 2026 #4,096 Ronald_J zei: Hee, jij weet ook maar alles he. Dankjewel! 😊 Klik om te vergroten... Nee hoor, alles ik alles zou weten zou ik de staatsloterij wel winnen
Ronald_J zei: Hee, jij weet ook maar alles he. Dankjewel! 😊 Klik om te vergroten... Nee hoor, alles ik alles zou weten zou ik de staatsloterij wel winnen
Friesian Well-known member Lid geworden 9 februari 2020 Berichten 6,230 Locatie 2e boom, 4e tak rechts. 11 mei 2026 #4,097 Metalmuts zei: Gezien het weer begint te kriebelen, ga ik volgend jaar waarschijnlijk voor een 80cm Klik om te vergroten... Best wel lastig dit. Ik lees steeds bij meer mensen over opnieuw beginnen van kriebelen maar ik geloof dat er geen jeuk-of kriebelpoeder tegen helpt.
Metalmuts zei: Gezien het weer begint te kriebelen, ga ik volgend jaar waarschijnlijk voor een 80cm Klik om te vergroten... Best wel lastig dit. Ik lees steeds bij meer mensen over opnieuw beginnen van kriebelen maar ik geloof dat er geen jeuk-of kriebelpoeder tegen helpt.