Sorry!!!😛Dat had onder ons moeten blijven toch😀😀😉. Nou als ik er zo uitzag dan kwam ik de deur niet meer uit hoor
Sorry!!!😛
Hahaha nou ik had een keer een subwoofer te koop op marktplaats en een foto erbij gemaakt waar net per ongeluk m'n blote voet bij op stond en ik kreeg daar een hele schunnige reactie op.. dus ik dacht laat ik m'n slofjes maar aanhouden 😀
John houd je eigen is in de volgende keer 🙄😀
Flinke jongen hoor😀😀
😳
kijkt op 'haar' profiel.
Je wordt bedankt Marcel want dat wil zeggen dat jij denkt dat ik op voeten van een man val
Ik vond het verhaal al zo'n vreemde wending krijgen..........
Ja zonder aanzuigen, stekker erin en lopen als een beest 😀😀och het moet maar even he 😀
ging het op gang krijgen makkelijk?
hallo,
Ik vroeg me af hoe vaak jullie je bodem gemiddeld afhevelen of poep weg zuigen?
Zelf doe ik dit namelijk minstens elke week (poep afzuigen) en regelmatig wel vaker, helemaal bij de pleco in de buurt, want die schijt elke dag flinke bulten.. (wat volgens mij te zwaar is om het filter ingetrokken te worden)
Terwijl ik best wel flink wat stroming heb en redelijk sterke pompen blijf er toch wat afval op de bodem liggen, wat ik er niet fijn uit vind zien voor het groepje polypterus wat daar op de bodem hun hangplek heeft..
Delegeren heet dat toch Willem😀😀😉Never, dat doen de slakjes voor mij.
vergrootglas erop zie ik hoe levendig de bodem eigenlijk is.
Ik giet mijn afhevelwater door een hele fijne zeef (oude nylon koffiefilter) en laat dat aangevuld met laagje aquariumwater een nachtje staan.
Dat zal bij mij niet gaan met mn leesbril😀😉
John ziet de filter, en zet een overheerlijk kopje koffie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.