Hoihoi, bedankt voor u reactie.. mijn aquarium is 56 liter, dit aquarium staat nu een maandje. En de waterwaarden weet ik niet...Hoe groot is dat bakje? Ik denk dat de inrichting ook niet super is want de bodem is grof en niet echt natuurlijk en ik zie geen planten.
Hoelang draait dit bakje en weet je de waterwaarden?
Oke bedankt! Ik heb een klein aquariumpje... die gebruik ik voor zieke vissen, zou ik hem daar in doen dan? En..is het zo slecht dan dit grint? dat Wist ik helemaal niet, er zit een plant in hoor!! En 2 neppers voor de baby visjes ( kunnen ze zich een beetje verstoppen)@Kristy ik zou beginnen met die vis apart te zetten in een bakje met wat aquarium water zodat hij tot rust komt.
In een tuincentrum met visafdeling kun je grind halen 1 - 2 mm. En alle kunststof zou ik eruit halen. Puur natuur werken en gemakkelijke planten kiezen.
En idd graag wat meer informatie over het aquarium wat John al aangeeft filter, waterwissel beleid enzovoorts,
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.