Home25 van Harry1


Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje niet geweest hier, dus hier even een paar foto's om mee te beginnen:

FHK-2017-010_zpsjmqsaecj.jpg


FHK-2017-025_zps4k9mf80e.jpg


FHK-2017-021-2_zpsfdvvieml.jpg



Groeten,
Harry
 
Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje niet geweest hier, dus hier even een paar foto's om mee te beginnen:

FHK-2017-010_zpsjmqsaecj.jpg


FHK-2017-025_zps4k9mf80e.jpg


FHK-2017-021-2_zpsfdvvieml.jpg



Groeten,
Harry
Helaas Harry, Photobucket laat ook jou foto's niet meer zien.
 
Mmmm...hoe kan ik hier dan foto's posten?
 
Rechts onder aan je bericht via de knop Upload bestand.
 
Ja, jammer van je vorige foto`s. Is eigenlijk een beetje een nieuw begin. :thumbs:
 
Inderdaad.
Kan ik ook de naam van mijn topic wijzigen?
 
Mooie plaatjes Harry en leuk je hier weer te zien.
 
Ziet er goed uit! Wat heb je prachtige foto's gemaakt, vooral die van de Cory's! Maar ook een kritische noot/vraag: is dit bakje eigenlijk niet te kleine voor Corydaras panda?
 
Ik heb de filterkast uit het aquarium gehaald en daar voor in de plaats een Fluval U2 binnenfilter geplaatst.
Deze filters zijn echt super. Destijds in het paludarium had ik dezelfde gebruikt.
Binnenkort zal ik eens een overzichtje plaatsen.
 
Ja die kasten zijn ook geen gezicht vindt ik zelf door hun afmetingen.
 
een Fluval U2
In mijn 80 cm bakje heb ik ook een U4 binnenfilter, en die heeft daarvoor in een grotere bak gezeten, goede filters idd.
Ik heb wel de koolstof direct verwijderd.
 
Mooie foto's van een hele gave bak, maar zat inderdaad ook wel met deze vraag, als ik ze zo zie op de totaalfoto met wat oogt op een vrij scherpe bodem

is dit bakje eigenlijk niet te kleine voor Corydaras panda?
 
k heb de filterkast uit het aquarium gehaald en daar voor in de plaats een Fluval U2 binnenfilter geplaatst.
Heb je goed gedaan, oogt gelijk een stuk ruimtelijker vind je niet?
De Fluval binnenfilters ken ik persoonlijk niet maar heb er wel veel goeds over gehoord.
 
Rasbora hengeli:
_FHK5518.jpg


Corydoras panda:
_FHK5521_1.jpg


Overzichtje:
_FHK5523.jpg
 
Schitterende foto's en wat heb je prachtige stukken hout! Dat linker stuk ben ik helemaal weg van.
 
Komen er nog meer planten in Harry?
 
Schitterende foto's en wat heb je prachtige stukken hout! Dat linker stuk ben ik helemaal weg van.

Volgens mij is het een soort spiderwood. Het rechter stuk is ook wel mooi, maar loopt meer naar achteren.

Komen er nog meer planten in Harry?

Uiteindelijk wel.
Ik heb een algplaagje achter de rug, maar sinds dit nieuwe filter gaat het een stuk beter.
Maar eerst laat ik het nog even zo.

In mijn 80 cm bakje heb ik ook een U4 binnenfilter, en die heeft daarvoor in een grotere bak gezeten, goede filters idd.
Ik heb wel de koolstof direct verwijderd.

Waarom de koolstof verwijderd? In verband met plantenvoeding?
 
Koolstof neemt gechelateerde voeding op dus zo kun je ook de voeding kwijtraken.
 
Gisteren zijn deze vissen opgehaald en heb ik dit bakje leeggehaald.

Er komt hier toch weer een paludarium.
Zoiets als deze:

KLIK
 
Jammer het was een bijzonder mooie bak, maar uiteraard moet je doen wat je het liefste doet :thumbs:
 
Jammer Harry maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus;)
 
Ik krijg er iets moois voor terug.
Al gaat dat nog wel enkele maanden duren.

Maar zoals iedereen in deze hobby, heb ook ik veel geduld. :D
 

Terug
Bovenaan