E
EliseLukas
Guest
Ik ben zo gefascineerd door de beta splendens en zijn prachtige uiterlijk dat ik altijd sta te kwijlen bij de ruiten. Maar ik dacht dat je deze vissen niet samen kon houden. Ik heb een honinggoerami man en wilde een honinggoerami vrouw kopen. Ik heb de goudkleurige (geel). De winkel had geen vrouwjte voor me. Ik stond naar de beta te kijken en hij zei dat die er ook heus wel bij kan. En ik zei nog: nee toch? Die kunnen toch ook niet bij guppen? 'Jawel hoor! Ze vallen alleen hun eigen soort aan'. Ik dacht nog, wat een mafkees zeg. Honinggoeramis hebben geen mooie vinnen. Dat klopt. Ik bracht er tegenin dat goeramis toch territorium vissen zijn (ik weet het eigenlijk niet). En hij keek of hij water zag branden. Affijn. Ik opgetogen met mijn mooie kempvis naar huis. Nu zit hij in de bak en gaat alleen maar mijn lieve honginggoerami achterna.... Help! Wat moet ik nu doen?! Gaat dit nog over? Ik baal ontzettend dat ik er alsnog ingetuind ben. Ik had een goede indruk van deze winkel, maar helaas... volgens mij hebben ze me een oor aangenaaid. Die 3,50 kunnen me niet zoveel schelen maar ik ga toch echt geen vis door de wc spoelen en ik zit er nu maar mooi mee. Ik heb wel een vaas staan, maar ik ben ZO tegen de jampotkempvissen. En dan ook nog zonder verwarming. Ik zit echt met mijn handen in het haar.