Wat is er nieuw

Honinggoerami.. Hoe voorkomen paring?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Michaela
  • Startdatum Startdatum
Ik heb eventueel wel interesse in een mooie dame, mijn heer voelt zich alleen en wil het toch weer graag proberen met een nieuwe vrouw.
Woon ook in Enschede, dus zodra ze weg kunnen hoor ik het graag! 🙂

Tijdje er niet op geweest.. maar ik hou je in gwdachten.. nog even en er kunnen er 4 weg want die zijn al aardig groot.. maar moet wel even kijken of het een dame is

Ik eerst!!! 😀😀😀

Maar voor jou moet ik naar het westen.. wat waarschijnlijk in de grote vakantie wordt en dan heb ik ook wel voor jou 1 of meerdere 😀

Tja ik zou zelf ze of houden in een natuurlijke omgeving of kijken naar een andere soort. Maar dat s dan persoonlijk😉

Ik heb alleen de temp lager gezet en tot nu toe gaat dat prima 🙂

Maar als je dit doet dan voelen de gourami's zich niet meer op hun gemak, dus dan geef je het visje ook niet echt een fijn leven. Kun je denk ik beter alleen vrouwen gourami's houden!

Ik heb alleen de temp verlaagt en dat gaat tor nu toe goed 🙂

Tijdje er niet op geweest.. maar ik hou je in gwdachten.. nog even en er kunnen er 4 weg want die zijn al aardig groot.. maar moet wel even kijken of het een dame is

Ik houd me zeker aanbevolen! Ik ben 2 weken in het buitenland, als je tegen die tijd weet of er een vrouw tussen zit dan wil ik het zeker proberen.

Ik heb eventueel wel interesse in een mooie dame, mijn heer voelt zich alleen en wil het toch weer graag proberen met een nieuwe vrouw.
Woon ook in Enschede, dus zodra ze weg kunnen hoor ik het graag! 🙂

Ik heb er 1 die bijna 3 cm is en nog wat die iets kleiner zijn.. 2 cm denk ik.. laat maar weten hoe groot je ze wilt krijgen.. weet ook niet hoe groot ze moeten zijn als ze weg kunnen.. Lfs wou ze anders rond de 3cm wel hebben. Je kunt me een pb sturen als je wilt.. van mij mag je ze ophalen!

Dit zijn ze.. zie link

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan