N
Nicksvis
Guest
Groet,
Nick
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat nu 1 maandMeer info is handig.
Wanneer is aquarium geplaatst?
Ingedraaid? Hoelang?
Filter?
Water waardes
Temperatuur
Licht aan van tot
Welk soort vis ligt op bodem?
Ik weet de waterwaarde niet zal die van de week gaan testen.Dan heb je denk ik last van baardalg. weet je de waterwaarden en wat voeg je zoals toe? Je hebt wel heel lang het licht aan en ik zou teruggaan naar max 8 uur als je ook geen co2 gebruikt.
Om de 2weken 1/3Hij staat nu een maand. Heb je tussen door al water ververst? In oud water wat je mee heb genomen zit niets van belang.
Is een binnen filter heb hem 3 uur voor de helft vol gehad en daarna gevuldHeb je samen met het water ook het filter gevuld vervoerd, en zo ja, binnen welke tijd? Of is het een nieuw filter dat je erop aangesloten hebt?
Is het verstandig om dit nu dagelijks toe te voegen?Ja teveel voeren geeft vaak een slakkenplaag en je kan het beste voeren wat in enkele minuten op kan. Aquasafe toevoegen is niet nodig in Nederland overigens.
Probeer om het water te testen met druppels of vraag of de lfs dit kan doen maar ik denk dat met de huidige verlichting je een co2 tekort hebt en daardoor algen krijgt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.