Dag mensen,
Nee deze pdf file heb ik zelf aangepast met als basis de lijst van ocean free (de fabrikant)zelf. Aangevuld met mijn eigen ervaringen en extra vragen.
Hoe dat ik weet dat 95% van de mensen erg tevreden is? Ik heb er geen wetenschappelijke studie van gemaakt, maar als klanten spontaan een 2de, 3de soms 4de en 5de filter komen kopen om al hun aquariums met hydra uit te rusten zegt dat heel veel!
+ Door onze klanten op te volgen en gewoon te vragen wat ze ervan vinden.
Kwestie prijzen, ik geef een voorbeeld. Van de week heeft iemand een hydra gekocht voor een bak van 60 ltr, deze kost 49,99, da's duurder dan een gewone filter, dat klopt. 1x per jaar de cartridge vervangen kost 14,50, lopende kosten per maand dus een dikke euro. Helemaal niet duur dus. Die klant gebruikte tot nu toe een rena filtertje met speciale patroontjes met kool en zeoliet, en nog een speciaal stervormig filtertje, die is nu minstens 5 euro /maand kwijt aan haar vulling.
Ander voorbeeld, een bak van 600ltr, gefilterd met een hydra stream 1 kost je 114,70 in aanschaf, daarna jaarlijks 58 euro = 5 euro/maand om een bak van 600ltr lekker helder en onderhoudsarm te houden.
Dus duur, nee eigenlijk niet. Ik denk niet dat er veel commerciele producten zijn die dit kunnen aan die prijs!
Zijn wij zomaar begonnen in het wilde weg hydra's te verkopen, nee absoluut niet. Toen ik dit artikel de eerste keer zag verschijnen, vorig jaar januari, redeneerde ik net hetzelfde als jullie, vol ongeloof! Maar ik had vertrouwen in de verdeler ervan, ik deed daar al jaren zaken mee en zei wisten me te vertellen dat het echt een goed product was. Ik heb dan voorzichtig enkele proeven gedaan met deze filter, enkele klanten aangesproken waarvan ik wist dat het aquarium niet helemaal lekker liep.
De resultaten die ikzelf had en mijn "proefkonijnen" waren ronduit verbluffend!
Ondertussen zijn we een dik jaar verder en hebben we erg veel ervaring ermee en zijn we sinds enkele maanden ook volop via internet dit product aan het promoten. Uiteraard bots ik altijd op dezelfde commentaren, hetzelfde onbegrip, maar geloof me als ik zeg dat Hydra de manier van aquarium houden helemaal op zijn kop zet. Je moet er alleen open voor staan en het proberen. Interesse? Neem een kijkje in de groep, geen interesse? Geen probleem, maar aub loop geen product af te breken wat je nooit gebruikt hebt!
Nog ivm de fb groep, deze groep is ontstaan door 2 mensen die enorm achter hydra staan naar aanleiding van een heftige discussie in een andere fb groep, waar ze ook vol ongeloof reageerde en ondertussen mij en mijn zaak helemaal neer haalde.
Mensen die me kennen weten dat ik een serieuze handelaar ben,die het beste voor heeft met zijn klanten en zijn vissen!