benvo
Well-known member
Dat er bij een Twinstar of de goedkopere variant Chihiros Doctor , telkens een nieuwe reactor gekocht moet worden heeft o.m. te maken met het feit dat de metalen gaasjes in de reactor min of meer "vergaan", ze verpulveren op den duur. Zelf maakte ik al eens een nep "twinstar", zie mijn topic daarover, de gaasjes maakte ik van koffiezeefjes die maar een maand ongeveer meegingen. Bij de "echte" merken wordt er gewerkt met andere legeringen en coatings waardoor de slijtings tijd verlengt kan worden maar het probleem blijft.
Overigens kan ik, weer uit eigen ervaring wel vertellen dat een dergelijk systeem werkt.
Iets anders is of je voor datgene wat het doet de bedragen die het kost over hebt, maar geldt dat niet voor veel meer zaken die wij bij onze hobby gebruiken?
Groet,
Ben.
Overigens kan ik, weer uit eigen ervaring wel vertellen dat een dergelijk systeem werkt.
Iets anders is of je voor datgene wat het doet de bedragen die het kost over hebt, maar geldt dat niet voor veel meer zaken die wij bij onze hobby gebruiken?
Groet,
Ben.