Nou ik bedoel het niet als een gruwelijk experiment of zo. Maar ik heb een paar echte vetzakken. Heb al ergens een topic over een vette botia maar die schijnt normaal te zijn. Maar dat beest lijkt net op een Hollandse nieuwe maar dan dik.Een vis vol kuit (eitjes) ziet er anders uit dan zit de verdikking lager.
Waarom zou je ze 3 weken niet voeren dan? je kan ook gewoon halveren met voer
Ik zou max 2 soorten voer doen meer is totaal niet nodig in jouw bak, je hebt namelijk of groeneters of vis/dierlijk voer eters, dus als jij dan 1x p/d de helft voert van die 2 soorten voer doet, dan kom je al ene heel eindAls ik ze dusdanig wil voeren dat werkelijk ieder beest zijn eigen voer krijgt dat is onbegonnen werk. Ik heb kort samengevat eigenlijk geen idee wat ik die beesten moet voeren .
Dan bel ik de dierenbescherming. Nee hoor, grapje. Maar dat kun je beter niet doen. Of beter nog, dat raad ik je ook sterk af. Gewoon het advies hierboven opvolgen."...Of geef ik ze gewoon allemaal 3 weken niks?..."

|
| Feed the amount your pet will completely consume in 20 minutes. Care should be taken to avoid over-feeding and always remove any uneaten food after feeding period to avoid water clouding. Developed, produced and packaged in our facilities so we can be assured you'll always get the ®Hikari quality you expect! |
Mooi voorbeeld, goed gesproken weer!Ja wat op de verpakking staat heb ik me nog nooit wat van aangetrokken, algeneters bijv. hebben de hele dag door voeding nodig omdat groenvoer weinig voedzame stoffen bevat. Guppen (even als voorbeeld) als je daar aan toe zou geven zouden ze zichzelf opblazen qua voer zoveel honger hebben ze.
Inderdaad, het is uiteindelijk toch een kwestie van kennis, ervaring en goed observeren.Ja qua voerbeleid is het altijd lastig advies te geven van afstand, belangrijkste wat ik je kan zeggen heb ik hierboven al gezegd: kijk wat je vissen doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.