Wat is er nieuw

Ik zie door de bomen het bos niet meer...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vsn15
  • Startdatum Startdatum
V

Vsn15

Guest
Hallo allen,

Zoals de titel al zegt, ik word gek!
Ik ben dus wat research aan het doen voor makkelijke aquariumplanten. Namen die ik vaak zie terugkomen zijn: Javavaren, Javamos, Anubias nana, Waterpest etc. , Vallisneria spiralis en wat Crypto soorten. Nu weet ik niet welke goed zijn en waar ik ze online kan kopen. Weet iemand waar ik diverse soorten online kan kopen en... welke soorten moet ik dan gaan kopen?
Alvast bedankt,

Daan

De meeste die je noemt zijn makkelijke planten en online makkelijk verkrijg baar. Je kan eens kijken bij Aquaplantsonline of even googelen op aquariumplanten kopen.

Bedankt,
Ik heb ondertussen aquaplantsonline opgezocht en ik heb een bestelling geplaats bij hun. Ik heb Javavaren, Java mos en Waterpest besteld.
Ze komen over een paar dagen aan, alsook het spiderwood dat ik heb besteld. Ik zal een fotoalbum openen vanaf ik alles binnen heb.

Kan je iets zeggen over hoeveel licht je hebt in je aquarium? Of je schaduw wil aanbrengen met drijfplantjes? Op welke manier je voeding wil toedienen? Of je co2 wil gaan toedienen?

Een anubias is in weinig tot normaal licht een supereenvoudige plant, maar met veel licht krijg je er makkelijk alg op.

De informatie helpt om keuzes te maken denk ik.

Ik koop zelf bijna al mijn planten en mos via aquarium-planten.com

Veel keuze, goede informatie, logisch ingedeeld qua plaatsing en tot nu toe altijd zeer correcte verzending.

Er zijn er vast meer die het goed doen, maar deze ken ik uit ervaring.

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan