😢🌹Toch wel een gedenkwaardige dag vandaag want vandaag is het alweer een jaar geleden dat Ton ons heeft verlaten.
Alles draait hier door maar vergeten zullen we Ton niet.
Daar is een simpel antwoord op dat gaat niet over de pijn en verdriet wordt alleen dragelijker.Ook al heb ik hem nog nooit IRL ontmoet, ik vraag me af of ooit de wond geneest. Ik heb er best veel veel moeite mee. Ook nu bij mij in de familie....
Jeetje!
Ik ben lang niet meer op het forum geweest en nu lees ik dit!
Ik schrik ervan ook al is t alweer een jaar terug!
Tijd gaat veel te snel. Ja Peter dat bericht hakte er we ff in destijds. Ook omdat het zo ontzettend snel ging. Ik ben al een hele tijd lid en heb al enkele oudere leden zien verdwijnen uit het leven.Ben pas op de hoogte gebracht door John. Was een paar jaar niet op het forum geweest. Schrok er enorm van. Ton was een hele fijne aardige man, die iedereen van goede raad voorzag. Ook heel actief bezig met de forumgemeenschap.
Zeker Albert, BigSmoke ook hoorde ik van John.Tijd gaat veel te snel. Ja Peter dat bericht hakte er we ff in destijds. Ook omdat het zo ontzettend snel ging. Ik ben al een hele tijd lid en heb al enkele oudere leden zien verdwijnen uit het leven.
En wat weinig mensen weten op dit forum. Is dat Aquavisie ook overleden is. In 2020 al.Zeker Albert, BigSmoke ook hoorde ik van John.
Ahhhh, naar om te horen. Was heel actief in het aquariumgebeuren, veel kennis.En wat weinig mensen weten op dit forum. Is dat Aquavisie ook overleden is. In 2020 al.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.