In memoriam Ton Hageraats


Heel veel sterkte gewenst vandaag bij de uitvaart.
Hou van elkaar, en herrinner elkaar aan de mooie momenten die geweest zijn.
 
sterkte aan de mensen die hem persoonlijk kenden

ik kende hem niet persoonlijk maar zijn antwoorden hier waren steeds goed onderbouwd, correct en met een kwinkslag af en toe
 
Wat een verschrikkelijk nieuws.

Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.
 
Ik ben hier al een tijd niet geweest, maar las het bericht bovenaan het forum toen ik hier langs kwam bij iets opzoeken.
Een diep triest bericht, en een groot verlies van een fijn mens.
Veel sterkte aan vrienden en familie.
 
Wat ontzettend verdrietig en afschuwelijk nieuws.
Heel veel sterkte en kracht gewenst aan de nabestaanden. Mijn gedachten zijn met jullie.
 
Wat een vreselijk nieuws!

Ik heb Ton persoonlijk gekend, en vooral in het verleden sprak ik hem geregeld als we elkaar tegenkwamen bij onze vaste LFS.

Ik wens iedereen heel veel sterkte met dit grote verlies.
 
Ik zie dit nu pas. Wat ontzettend naar! Gecondoleerd aan iedereen die hem dierbaar was. Heel veel sterkte!
 
Gecondoleerd voor familie en vrienden.
Wat een verdrietig nieuws is dit, het leek mij een aardige man. Hij heeft me nog een keer planten gestuurd,
en wilde er niets voor hebben. 67 jaar is toch te jong.
 
Vreselijk en onverwacht nieuws.

Sterkte en gecondoleerd aan familie en vrienden.
 
Wat een verdrietig bericht.
Ik wens heel veel sterkte aan familie en vrienden.
 
Veel sterkte aan de familie en vrienden
 
Sterkte aan de nabestaande!
 
Vele berichten van Ton gelezen. Deskundig en gewoon aardig.
Sterkte voor de familie en bekenden!
 
Heel veel sterkte voor de familie. Ik schrok ervan toen john mij op de hoogte bracht. Ik leerde Ton kennen op de afstand. Hij was net gepensioneerd en een bak aangeschaft. Hij was op vivarium aanwezig en kwam naar de afstand. Eigenlijk is hij niet meer weggeweest. Hij hielp waar hij kon en had er plezier in. Hij wilde na dit weekend ook gelijk in het team van de afstand. Wat ook gebeurde. Hij had vele goede ideeën wat de afstand ten goede kwam. Ik heb altijd fijn samen gewerkt met hem. Heel gedreven en spontaan. We zullen je missen Ton:cry::cry:
 
Tijd gaat inderdaad snel maar wordt dagelijks aan Ton herinnerd als ik naar de trots zwemmende Maan vissen kijk
Dan denk ik gaat nog steeds goed met ze Ton.
Ook al heb ik hem nog nooit IRL ontmoet, ik vraag me af of ooit de wond geneest. Ik heb er best veel veel moeite mee. Ook nu bij mij in de familie....
Daar is een simpel antwoord op dat gaat niet over de pijn en verdriet wordt alleen dragelijker.
Al zijn er dagen bij dat je denkt k.. verdomde waarom.
 
Jeetje!
Ik ben lang niet meer op het forum geweest en nu lees ik dit!
Ik schrik ervan ook al is t alweer een jaar terug!
 
Jeetje!
Ik ben lang niet meer op het forum geweest en nu lees ik dit!
Ik schrik ervan ook al is t alweer een jaar terug!

Hier hetzelfde. Ik lees dit nu pas een jaar later en schrik er toch wel van. Ik sprak Ton jaarlijks op Vivarium en af en toe via mailcontact, het contact was altijd zeer aangenaam. Hij was altijd erg vriendelijk.
 
Jeetje 2 jaar alweer :( Vreemd hoe de tijd heel snel gaat maar soms lijken dingen ook pas kort geleden.
 
Ben pas op de hoogte gebracht door John. Was een paar jaar niet op het forum geweest. Schrok er enorm van. Ton was een hele fijne aardige man, die iedereen van goede raad voorzag. Ook heel actief bezig met de forumgemeenschap.
Tijd gaat veel te snel. Ja Peter dat bericht hakte er we ff in destijds. Ook omdat het zo ontzettend snel ging. Ik ben al een hele tijd lid en heb al enkele oudere leden zien verdwijnen uit het leven.
 
Tijd gaat veel te snel. Ja Peter dat bericht hakte er we ff in destijds. Ook omdat het zo ontzettend snel ging. Ik ben al een hele tijd lid en heb al enkele oudere leden zien verdwijnen uit het leven.
Zeker Albert, BigSmoke ook hoorde ik van John.
 

Terug
Bovenaan