B
Bertus †
Guest
Nee,was ik ook niet meer van plan.
Astilaroth zei:webhond zei:Vissen vinden deze felle kleuren alles behalve fijn en aan de voorkant is het VEEL te dik.
Sorry moet toch even reageren. We hebben het hier tegen een nieuw lid, een nieuwe mede-aquariaan die naar mijn idee nog erg netjes omgaat met alles wat'ie hier aan dompers op z'n bordje krijgt. Volgens mij heeft hij het ook vooral over de toon en niet zozeer over de inhoud.
Daarbij heb ik het idee dat een aantal dingen die hier als feiten worden gepresenteerd toch echt vooral meningen zijn of van die typische 'iedereen roept het dus ook ik, maar echt bewijs heb ik niet' dingen.
Vinden vissen het nou echt zo enorm vervelend dat grind blauw is in plaats van zwart, wit of bruin? Volgens mij zie je snel genoeg aan gedrag of vissen zich al dan niet prettig voelen. Heel veel mensen op dit forum houden heel veel vissen in andere situaties dan strikt de inrichting van hun natuurlijke biotoop. Als we op die slakken geen zout leggen dan is het ook niet echt fijn om een nieuw lid meteen voor gekke henkie uit te maken.
Dat de voorkant te dik is, is ook zo'n typisch subjectief is. Ja, iedereen die vaker een aquarium heeft ingericht of zich een beetje heeft verdiept in dieptewerking zal het anders doen. Maar is het nou zo'n drama?
Jemig hee... Als je ziet wat er hier af en toe voor goudvis-in-spongebob-aquarium tafereeltjes voorbij komen dan verdient de eigenaar van dit topic toch echt niet zoveel narigheid hoor.
C'est le ton qui fait la musique
En mocht nou blijken dat de vissen het blauw ook echt vreselijk vinden, dan is deze misschien nog een optie...
![]()
😛
Barry-incpiria zei:Thanks Catfisch Hunter.
Bak gaat top en de steentjes zijn nog steeds knalblauw![]()
De synodonthus hangt idd overal op/aan en die maakt het niet uit.
Wordt wel een beetje moe van de zinloze discussies hier af en toe dus ga ook geen nieuwe foto's meer plaatsen![]()
peterdenhaag53 zei:Gewoon foto's blijven plaatsen man 😉
jeroenw zei:Als je niks positiefs kan zeggen over een bak in het foto album zeg dan niks. Zo doe ik het. Simpel.
Iedereen die de moeite neemt om je oude berichten en topics door te lezen prikt zo door je beschuldigingen heen. Als iemand correct te woord gestaan is ben jij het wel en sindsdien ben je alleen maar bezig met leden zwart te maken en provocerende berichtjes te plaatsen. Erg kinderachtig en over anderen in hun waarde laten moet je het dan helemaal niet hebben.catfisch hunter zei:idd ik heb hier ook is iets van een bak neergezet en werd nog net niet met pek en veren door de prikkerbosjes heen getrokken.. dit mocht niet en dat kon niet, was geen dierenliefhebber enz enz .. en zijn wel altijd de zelfde waaronder jones. laat ieder in zijn waarde . bak is altijd te klein en vissen te groot , en die moet met 6 en die met 4..allemaal experts. forum wordt daardoor wel door een paar gedomineerd en dat is erg erg jammer
Jones zei:Iedereen die de moeite neemt om je oude berichten en topics door te lezen prikt zo door je beschuldigingen heen. Als iemand correct te woord gestaan is ben jij het wel en sindsdien ben je alleen maar bezig met leden zwart te maken en provocerende berichtjes te plaatsen. Erg kinderachtig en over anderen in hun waarde laten moet je het dan helemaal niet hebben.catfisch hunter zei:idd ik heb hier ook is iets van een bak neergezet en werd nog net niet met pek en veren door de prikkerbosjes heen getrokken.. dit mocht niet en dat kon niet, was geen dierenliefhebber enz enz .. en zijn wel altijd de zelfde waaronder jones. laat ieder in zijn waarde . bak is altijd te klein en vissen te groot , en die moet met 6 en die met 4..allemaal experts. forum wordt daardoor wel door een paar gedomineerd en dat is erg erg jammer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.