Innovative Marine Nuvo Aquarium Nano 24 Black


Zojuist de bak besteld met nog wat kleine dingen. Voor de zekerheid er maar nozzles bij besteld mocht ik hem ooit willen gebruiken als zoutwater-bak.
Helaas ging er bij het betalen wat mis maar dat zal morgen wel opgelost worden. Ik heb gelukkig geen haast.

Ook heb ik een set filter baskets op de kop getikt (eigenlijk al voor ik de bak besteld had :D) van het merk InTank. Dit zijn baskets waarbij er meer ruimte is voor filtermedia en deze baskets passen nagenoeg precies in de sump. De standaard meegeleverde baskets schijnen minder diep te zijn dan die 7 cm waardoor een gedeelte van het water langs de baskets kan lopen en ongefilterd weer terugloopt de bak in. In onderstaande afbeeldingen zie je deze drie baskets (de delen met groene vakverdelers.

9hdXgfysS_ZD82erN5qtjwhAA-GcbRyp.jpeg


Mocht iemand nog willen hobbien met deze bak: deze afbeelding kreeg ik toegestuurd van Innovative Marine n.a.v. een vraag m.b.t. de fish/shrimp guard. Misschien heeft iemand hier wat aan:

9hdXgfysS_ZD82erN5qtjwhAA-GcbRyp.png
 
Inderdaad nog wel even een spons erin, maar ziet het er goed uit inderdaad. Wel flink stuk nog wat de ruimte voor het filter e.d. inneemt.
 
Oh er waren nog meer posts op de volgende pagina! ;)

Zie dat ik je mag feliciteren met een nieuwe bak! :) Ben benieuwd!
 
Leuk om te lezen Alwin. Die pomp vreet nogal wat stroom zeg. de onze is 1400 liter per uur en neemt 14W. Deze gaan we vervangen voor een Hydor van 1200 liter en 7W.
 
Leuk om te lezen Alwin. Die pomp vreet nogal wat stroom zeg. de onze is 1400 liter per uur en neemt 14W. Deze gaan we vervangen voor een Hydor van 1200 liter en 7W.

klopt! Maar ik lees ook dat die behoorlijk luidruchtig is en voor een garnalen-bak eigenlijk veel te veel opbrengst heeft. Daarom staat die ook zeker op de nominatie vervangen te worden. Order is inmiddels betaald en wacht op uitlevering. Ze zijn supersnel daar!
 
Ja de onze maakt met 14W ook veel lawaai dus daarom ook dat wij de Hydor gaan kopen. Kost 22 euro bij de Hornbach en heeft 1200 liter . En natuurlijk maar 7W.
 
Ze zijn supersnel daar!

Vanuit welk land wordt dat uitgeleverd? Jessica zag op dier site al mooie bakken voor zout van tegen de 150 liter en heeft het nu al over een grotere zeewaterbak. Ach ja, over een jaartje misschien:D:D;)
 
komt uit AARHUS - DENMARK vandaan daarom verbaasde mij het ook dat het zo snel binnen was :D
kan menig nl/be/de bedrijf nog wat van leren :sorry::S

groet
jaap
 
Vanuit welk land wordt dat uitgeleverd? Jessica zag op dier site al mooie bakken voor zout van tegen de 150 liter en heeft het nu al over een grotere zeewaterbak. Ach ja, over een jaartje misschien:D:D;)

Ze zitten in Denemarken maar zoals Jaap al ervaren heeft zijn de verzendtijden en reactietijden (via email) supersnel.

Het artikel waar ik eerder naar linkte (die hem ook als garnalenbak gebruikt) had de pomp vervangen door twee kleinere Sicca-pompen. Ik denk dat het bij mij ook zoiets gaat worden.
 
ben benieuwd Niwia gefeliciteerd met je aankoop :D
wat de pomp betreft gewoon eerst eens proberen wat de 1 herrie vind heeft de ander geen last van

groet
jaap
 
ben benieuwd Niwia gefeliciteerd met je aankoop :D

Dank je wel!! Vanmorgen in overleg met hun een nieuwe bestelling geplaatst omdat gisteravond de betaling door mijn schuld mislukt was en die van gister geannuleerd. Vandaag gaat de bestelling de deur nog uit. :D:D:D:D:D

Hier kunnen veel bedrijven idd van leren! :c

wat de pomp betreft gewoon eerst eens proberen wat de 1 herrie vind heeft de ander geen last van

groet
jaap

Klopt hoor! We zien wel waar dat schip strandt :cool:
 
Dank je wel!! Vanmorgen in overleg met hun een nieuwe bestelling geplaatst omdat gisteravond de betaling door mijn schuld mislukt was en die van gister geannuleerd. Vandaag gaat de bestelling de deur nog uit. :D:D:D:D:D

Hier kunnen veel bedrijven idd van leren! :c

gebruik al een tijd paypal voor dit soort zaken bevalt prima en je loopt minder risico

groet
jaap
 
Ik heb ook wel paypal maar heb nu met creditcard betaald (die trouwens ook aan paypal gekoppeld is), omdat daar bij deze webshop minder kosten aan verbonden waren. Alleen had het kaartnummer de eerste keer verkeerd overgenomen :stom:. Risico voor beide is verder gelijk denk ik. Voordeel van creditcard is dat je pas aan het eind van de maand af hoeft te rekenen :deal:. Ook makkelijk als je de aankoop van een kadootje voor je vrouw nog even wilt verdoezelen :!
 
Ik heb ook wel paypal maar heb nu met creditcard betaald (die trouwens ook aan paypal gekoppeld is), omdat daar bij deze webshop minder kosten aan verbonden waren. Alleen had het kaartnummer de eerste keer verkeerd overgenomen :stom:. Risico voor beide is verder gelijk denk ik. Voordeel van creditcard is dat je pas aan het eind van de maand af hoeft te rekenen :deal:. Ook makkelijk als je de aankoop van een kadootje voor je vrouw nog even wilt verdoezelen :!

Nou al die luxe kaarten heb ik niet dus ik haal hem eventueel wel op de fiets op als Jes daar ooit een bak wil kopen:juggle:
 
John aan paypal zelf zitten geen kosten aan verbonden bij een creditcard wel maandelijkse kosten
vandaar dat ik deze dan ook niet heb :D
sommige web winkels nemen de kosten voor het gebruik van paypal zelf op zich andere rekenen de kosten door verschild per webshop
maar de kosten zijn laag tussen de 0,99 tot 5,50 euro dus dat valt wel mee

[QUOTE="jessicapilon, post: 1498324, member: 7954"gelukkig is het maar 29 uur fietsen ] Ik zal het aan Jessica doorgeven voor het geval ze daar de bak wil aanschaffen:D:D;)[/QUOTE]
tja heen gaat nog wel maar terug met zon grote bak achter of voorop de fiets :juggle::D

groet
jaap
 
Ja dat valt nog mee inderdaad. Ik betaal in de regel via Ideal als dat kan.



Dus ook een echte zuinige Hollander;)
zo is het maar net vind het al belachelijk dat we moeten betalen om over ons eigen geld willen beschikken
krijg nog steeds het idee dat ik bestolen wordt met de drie maandelijkse afschrijving van 5,60 euro voor het hebben van een bankrekening:mad::oops:

groet
jaap
 
Bak ik zeker gaaf en dan ook heel benieuwd wat het allemaal gaat worden.

Gefeliciteerd met de aankoop!
 
Bak ik zeker gaaf en dan ook heel benieuwd wat het allemaal gaat worden.

Gefeliciteerd met de aankoop!

Dank je wel!
Ja dat valt nog mee inderdaad. Ik betaal in de regel via Ideal als dat kan.



Dus ook een echte zuinige Hollander;)

Ik betaal volgens mij 15 euro per jaar voor m'n creditcard en was afgelopen zomervakantie in Denemarken daar erg blij mee aangezien je daar zeker niet overal terecht kon met je maestro-pinpas. Ik had hem eigenlijk voor nood (zoals in de vakantie) maar merk dat ik hem steeds vaker gebruik. Vooral bij hotelboekingen en aankopen in het buitenland en ga hem morgen ook gebruiken bij het kopen van een Nintendo Switch voor onze oudste. Dan is hij in ieder geval het eerste half jaar verzekerd... Volgens mij heeft SNS ook zoiets (waar wij onze rekeningen hebben) maar dan alleen bij een selecte groep winkels.
 
Spannend Alwin. Moet je wel thuis zijn;). Anders mogen ze hem hier ook wel afgeven hoor:D:D:D
 
Dinsdag staat UPS voor de deur met de bak :D:br::D:br:
houd er wel rekening dat dat ook zo maar eens een dag eerder kan zijn :S:D:D
was hier wel het geval :D:D gelukkig ben ik bijna altijd thuis :juggle::D

groet
jaap
 
houd er wel rekening dat dat ook zo maar eens een dag eerder kan zijn :S:D:D
was hier wel het geval :D:D gelukkig ben ik bijna altijd thuis :juggle::D

groet
jaap

Ik heb hem inmiddels verplaatst van dinsdag naar donderdag. Dan is er de hele dag minimaal wel 1 iemand thuis :)

Spannend Alwin. Moet je wel thuis zijn;). Anders mogen ze hem hier ook wel afgeven hoor:D:D:D

En dan kom jij hem brengen op de fiets? ;-)
 
Ik heb hem inmiddels verplaatst van dinsdag naar donderdag. Dan is er de hele dag minimaal wel 1 iemand thuis :)

houdt wel in de gaten dat de verschoven leverdatum ook bij de ups nl bekend is
wil nog wel eens fout gaan is mijn ervaring

Heb je al een idee wat je met de bak gaat doen Jaap?
ben nog steeds aan het nadenken John althans zo gauw ik er tijd voor kan vinden :D:D

groet
jaap
 
ben nog steeds aan het nadenken John althans zo gauw ik er tijd voor kan vinden :D:D

Ik moet zeggen dat zout ook echt leuk is maar goed wel iets duurder over het geheel denk ik. Maar ja daar krijg je ook weer wat voor terug en het is weer eens iets anders natuurlijk;)
 
En de levering alweer doorgeschoven...nu naar volgende week maandag. Het is bijna onmogelijk een dag te vinden waarbij er iemand de hele dag thuis is (aangezien ik geen tijdsindicatie heb). :!
 
Dat is jammer Alwin.

Ach, ik hoef dan wel niet net als @flipper34 te verbouwen, maar ik ben nog bezig met een meubel en heb nog geen verdere toebehoren zoals bodem en verlichting dus ik heb geen haast...en hij is voor mijn verjaardag en ik ben pas in mei jarig :)
 
houd er wel rekening dat dat ook zo maar eens een dag eerder kan zijn :S:D:D
was hier wel het geval :D:D gelukkig ben ik bijna altijd thuis :juggle::D

groet
jaap

Het online aanpassen van je leverdatum heeft bij UPS dus inderdaad helemaal geen zin. Ik had hem uiteindelijk verplaatst naar volgende week maandag maar hij is zojuist geleverd. Per ongeluk was er iemand thuis.
 

Terug
Bovenaan