Innovative Marine Nuvo Aquarium Nano 24 Black


Nou dat schiet lekker op dan :D

afijn, hij is er :) alles verder wel goed aangekomen?
 
Nou dat schiet lekker op dan :D

afijn, hij is er :) alles verder wel goed aangekomen?

Nog geen idee. Ben zelf niet thuis. Zelfs mijn vrouw was even de jongste van school halen. De oudste (van 10jr) die toevallig vandaag ziek thuis was heeft hem aangenomen. :br:

VHfcVkB0hJz9QoKYjZU_7_E4bkBXtQKB.jpeg


:daisy::daisy::daisy:

het wordt tijd voor een eigen topic! hihihi
 
Dan heb je geluk gehad Alwin en de kleine heeft het mooi omschreven bij de foto:D:thumbs:
 
Het meubel wat ik op het oog had voor de bak gaat helaas niet door. De bak blijft dus nog even in doos zitten. Wel snel even in de doos gekeken natuurlijk en alles lijkt nog helemaal heel. hihihi

N0d49bsSY4qaE8KD5pLTBD41yfIbIVTx.jpeg


N0d49bsSY4qaE8KD5pLTBD41yfIbIVTx.jpeg


Ook kreeg ik gister toevallig de InTank mediabaskets binnen die ik enige tijd geleden op marktplaats gevonden had (zo kwam ik op deze bak) en deze heb ik even snel in de bak gepast en die zitten als gegoten!! (ze kunnen alleen wel ff een flinke poetsbeurt gebruiken).

N0d49bsSY4qaE8KD5pLTBD41yfIbIVTx.jpeg


Ik zal snel een opbouw-topic of fotoalbum beginnen.
 
Wat een leuk bakje is dat zeg!! Zout kriebeld sowieso al een tijdje maar dit zou er wel een hele mooie tank voor zijn!
 
Het online aanpassen van je leverdatum heeft bij UPS dus inderdaad helemaal geen zin. Ik had hem uiteindelijk verplaatst naar volgende week maandag maar hij is zojuist geleverd. Per ongeluk was er iemand thuis.
en ik had je nog zo gewaarschuwd :juggle::D:D gelukkig wel iemand thuis
doosje van de filterpomp ook open gemaakt is wel een dingetje om gelijk te checken is nog al teer
verbouwing hier gaat gestaag muren gestuukt net 27 m2 laminaat leggen afgerond (geen rug en knieën maar over) :help:
nu de meubel wand nog met plaats voor de bakken en klaar :D:D

groet
jaap
 
en ik had je nog zo gewaarschuwd :juggle::D:D gelukkig wel iemand thuis
doosje van de filterpomp ook open gemaakt is wel een dingetje om gelijk te checken is nog al teer
verbouwing hier gaat gestaag muren gestuukt net 27 m2 laminaat leggen afgerond (geen rug en knieën maar over) :help:
nu de meubel wand nog met plaats voor de bakken en klaar :D:D

groet
jaap

Dat was ook het eerste wat ik tegen mij vrouw zei... dat ik er al voor gewaarschuwd was. :)
 
Wat een leuk bakje is dat zeg!! Zout kriebeld sowieso al een tijdje maar dit zou er wel een hele mooie tank voor zijn!

Ik heb er ook van die ronddraaiende nozzles bij besteld en daarmee de optie om later alsnog voor zoutwater te gaan open gehouden :)
 
is een zout waterbak niet erg lastig op zo´n klein volume? nano zoetwater kan soms al lastig zijn om stabiel te krijgen maar dit :S
 
Het zijn prachtige bakjes. Nou hoorde ik van mijn moeder dat zij een grotere betta bak in de woonkamer wil, wie weet... ;)

We hebben samen naar bakken gekeken en we (lees: mijn moeder) twijfelen tussen deze, een home 80, of een kubus op maat.
 
Het zijn prachtige bakjes. Nou hoorde ik van mijn moeder dat zij een grotere betta bak in de woonkamer wil, wie weet... ;)

We hebben samen naar bakken gekeken en we (lees: mijn moeder) twijfelen tussen deze, een home 80, of een kubus op maat.

Ik heb zelf een SuperFish Home 25 gehad en daar waren we al snel klaar mee. Reden was dat we vanwege lichtboog niet vanaf links en rechts in de bak kon kijken. Just my two cents

Een Nano Cube 60 misschien iets ?

De IM Nuvo is er ook in kleinere maten hé. 20 en 40 liter.
 
Ik heb zelf een SuperFish Home 25 gehad en daar waren we al snel klaar mee. Reden was dat we vanwege lichtboog niet vanaf links en rechts in de bak kon kijken. Just my two cents

Een Nano Cube 60 misschien iets ?

De IM Nuvo is er ook in kleinere maten hé. 20 en 40 liter.
Dat van de home weten we, we hebben op dit moment een home 15 met een betta (ik weet het, een beetje krap, maar daarom willen we groter gaan ;) ). Ivm de plaatsing van de bak is dat niet zo'n probleem.
De cube 60 vinden we te klein, als we voor een kubus kiezen gaan we voor minimaal 45x45x45. De IM nuvo 16 is ook een optie.
 
Dat van de home weten we, we hebben op dit moment een home 15 met een betta (ik weet het, een beetje krap, maar daarom willen we groter gaan ;) ). Ivm de plaatsing van de bak is dat niet zo'n probleem.
De cube 60 vinden we te klein, als we voor een kubus kiezen gaan we voor minimaal 45x45x45. De IM nuvo 16 is ook een optie.

Ben benieuwd! De Nuvo-bakken zijn volgens mij wel een uitlopend product en daarom nu relatief goedkoop aan te schaffen.

http://innovative-marine.com/nuvo-aquarium/
 
Vanavond anderhalf uur aan het klooien geweest om de bruine beschermlaag (die ik niet bij jaap op zijn foto zag) van de perspex achter/tussenwand te krijgen. Heb geen handen meer over. Uiteindelijk de bak maar vol laten lopen in de hoop dat het er morgen makkelijker af wil.
 
Begrijp niet helemaal waarom dat er ook opzit eigenlijk. Zat ook niet op onze Shin Mao.
 
Begrijp niet helemaal waarom dat er ook opzit eigenlijk. Zat ook niet op onze Shin Mao.

Dat is de standaard beschermlaag die na productie van de plaat er op geplakt wordt ter bescherming tegen krassen tijdens het verdere verwerkingsproces. Normaal trek je die er relatief eenvoudig af. Vandaag ga ik in de herkansing.
 
Vanavond anderhalf uur aan het klooien geweest om de bruine beschermlaag (die ik niet bij jaap op zijn foto zag) van de perspex achter/tussenwand te krijgen. Heb geen handen meer over. Uiteindelijk de bak maar vol laten lopen in de hoop dat het er morgen makkelijker af wil.
strijkbout doet wonderen :D:D

groet
jaap
 
is het zelfde als een sticker er af halen lijm iets verwarmen en je trekt de boel er zo af
strijkbout niet te warm zetten

groet
jaap
 
is het zelfde als een sticker er af halen lijm iets verwarmen en je trekt de boel er zo af
strijkbout niet te warm zetten

groet
jaap

Hhhmmm.... onthouden voor een volgende keer. Heb de wand bijna schoon (en geen vingerafdruk meer)

IMG_2824.JPG
 
Een gewone haarfohn werkt ook maar je bent al bijna klaar!
Goede gewerkt! ;)
klopt ben alleen niet zo van de warme lucht en gauw last van oververhitting van het gebeuren met zon blazer :D:D

groet
jaap
 

Terug
Bovenaan