Lariss
Well-known member
- Lid geworden
- 16 oktober 2025
- Leeftijd
- 24
Helemaal mee eens en ik zou hem wat naar voren planten omdat daar ruimte genoeg is. Leuk gedaan verder.Het ziet er al goed uit, maar voor het contrast zou ik er misschien nog een Rode Lotus bijplaatsen rechts voor het stuk hout, en die dan mooi laag zien te krijgen/houden door de uitlopers consequent af te knippen. Het is nu, en als de planten wat gegroeid zijn, wel erg groen.
Die rode lotus was ook het 1e wat er in mij opkwam. Dat is een prima plek voor de lotus.Het ziet er al goed uit, maar voor het contrast zou ik er misschien nog een Rode Lotus bijplaatsen rechts voor het stuk hout, en die dan mooi laag zien te krijgen/houden door de uitlopers consequent af te knippen. Het is nu, en als de planten wat gegroeid zijn, wel erg groen.
Goed idee!! Bedankt voor de tip! Ik heb inderdaad maar 2 "gekleurde" plantjes er in staan helemaal rechts de Ludwigia repens Rubin en links achter de Crypto staat de Rotala rotundifolia Orange Juice.Het ziet er al goed uit, maar voor het contrast zou ik er misschien nog een Rode Lotus bijplaatsen rechts voor het stuk hout, en die dan mooi laag zien te krijgen/houden door de uitlopers consequent af te knippen. Het is nu, en als de planten wat gegroeid zijn, wel erg groen.
Bedankt! De externe pomp komt er uiteindelijk wel, nu eerst moet ik het doen met het interne filter. Bedankt voor de tip! Drijfplantjes die verhuis ik straks mee uit mijn andere bak☺️ik vind het er ook leuk uitzien 🙂 ik zou er zelf wel een externe pomp in doen, dan heb je meer ruimte in je bak. Drijfplanten kunnen ook een leuke toevoeging zijn, er zijn visjes die een beetje beschutting fijn vinden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.