En hoe lang kan dit proces durenAls ze tegen het werpen aanzitten dan doen ze vaker rustig en/of verstoppen ze zich als dat kan.
Bedankt!!guppys blijven vooral boven in het water omdat daar veel zuurstof is kan het zijn dat de temperatuur van het aquarium te hoog of te laag is, het water moet belucht zijn dan zwemmen ze wat meer, maar dat ze geen eetlust heeft ? het enige dat ik weet is dat je vissen niet te veel mag geven, maar dit is informatie van een website... Alles wat je vissen niet opeten, zakt naar de bodem van het aquarium. Daar gaan de restjes voer rotten en dat komt de watersamenstelling niet ten goede. Ook gaan vissen meer ontlasting produceren als ze teveel eten krijgen. Ik hoop dat het snel goed komt.
Vindt je niet dat ze best wel aan de dikke kant is dan want volgens mij zijn ze dunner als ze net hebben geworpen. Ik ben geen expert maar ja.........................Als deze gup draagt ben ik een jonge god.
Gelukkig krijg ik wel een beetje gelijk van je😉Nâh.
Nou, vooruit.
Een beetje dan.
Een beetje dikker dan helemaal niet dik.
Ik vind haar zelf ook niet heel erg dik idd. Maar dit was de enige logische verklaring die ik kon bedenken voor haar gedrag. Ik denk dat ze misschien toch ziek is dan.Als deze gup draagt ben ik een jonge god.
En mocht ik ongelijk hebben dan is ze nog laaang niet aan werpen toe.
Ze is zelfs niet eens een heel klein beetje dik en op de plek van de zwangerschapsvlek zie ik mooie roze darmpjes.
(Een teken dat ze inderdaad weinig gegeten heeft.)
oké bedankt!!Mijn ervaring met guppies van de laatste jaren is dat je er een beetje geluk mee moet hebben.
Tenminste, die uit de winkel.
Van hobbykwekers is het doorgaans een ander verhaal, die kwaliteit is doorgaans goed, maar de gup is een beetje het slachtoffer van zijn eigen succes.
Zo populair dat hij kapotgefokt is.
Mijn ervaring met guppen uit de winkel is dat ze óf stokoud worden, óf jong het loodje leggen.
Afwachten is het devies.
Als ze ziek is kan het van alles zijn, dat is vanaf een foto en de beschrijving van het gedrag (die van alles kan betekenen) nauwelijks te zeggen.
Ze voelt zich niet senang.
Dat is wel duidelijk.
Mijn green lace deltaguppen hebben van de week ook weer gejongd . Ze laten gewoon de jongen links.Eerdaags heb je jonkies, zo gaat het ik zie de buik toch!
Roze en blauwe muisjes.
Weet je wel dat de jongen ook worden opgegeten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.