Het Noorden wordt zwaar onderschat denk ik🤣Maak daar 4 van![]()
Het Noorden wordt zwaar onderschat denk ik🤣Maak daar 4 van![]()
Ga je naar Vivarium? Nickey heeft een filmpje gemaakt: Zo doe je geen miskoop met vissen. Op youtube.
Inderdaad, dit jaar staat https://aquariummentor.nl/ er.Nee de stand is er niet dit jaar en volgens mij wordt de vissencreche nu gedaan door aquariummentor of zoiets zover ik heb gehoord.
Niet? - wat voor kosten zijn er dan aan verbonden?Crèche is opeens niet meer gratis dus, beetje jammer.
Veel mensen van buitenaf met goede smaak trekken hierheen en dan loopt het sneller op dan je denktNooit geweten dat Groningen zo groot is....![]()
Ik lees €2 per zakje en je moet contant betalen. Dus als je daar je vissen tij delijk wilt stallen contant en gepast geld meenemen.Niet? - wat voor kosten zijn er dan aan verbonden?
Ja, Noord Nederland bestaat alleen uit GroningenNooit geweten dat Groningen zo groot is....![]()
Nope, dan is er geen Frysk Hynder. 😉Ja, Noord Nederland bestaat alleen uit Groningen![]()
Thea komt uit Emmen en dat is net dat deel van Nederland waar ze zijn blijven steken rond 1900 en die hebben nog geen weet van wat er om hun heen allemaal is gebeurtNope, dan is er geen Frysk Hynder. 😉
Nou dat vindt ik bepaald niet goedkoop en een slechte service. Ik denk dat het gros nu afhaakt en gewoon ze in een tas over de beurs heen meeneemt. Ik las een kleine bijdrage ergens dus dat eerder aan bv 25 of 50 ct🙁Ik lees €2 per zakje en je moet contant betalen. Dus als je daar je vissen tij delijk wilt stallen contant en gepast geld meenemen.
Ach een paar verwarmingsstaven in die bassins zal vast niet in de papieren lopen voor 2 dagen.Die betaalde creche zal wel (mede) door de energieprijzen komen?
Volgens mij is Thea op haar knieën god dankbaar dat jullie buren zijn. 😉😀Thea komt uit Emmen en dat is net dat deel van Nederland waar ze zijn blijven steken rond 1900 en die hebben nog geen weet van wat er om hun heen allemaal is gebeurt😉
Die kocht ik meteen bij binnenkomst al, toen stond er nog geen rij ha!Tips voor degene die met de auto komen en een uitrijkaart moeten kopen. Er staan lange rijen voor de automaten, maar je kunt het ook rechts van de automaten bij de servicebalie kopen en bij het restaurant op de eerste verdieping. Scheelt weer lang wachten haha
Dat geloven we pas na een paar leuke beursfoto s😉Ik ben er ook vandaag en morgen . Sta in de stand van GroCaps om de standhouder te assisteren. Heb natuurlijk mijn tspt shirt aan![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.