Een oude camera gevonden in de kast en een zelfgemaakte statief gemaakt met behulp van een stoel en een kruk. De resultaten zijn een stuk beter. Nog steeds niet perfect, maar beter.
Rechts:
Links:
Achter de vrouwtjes aan:
Deze Para lijkt iets groter dan dat die werkelijk is:
Aha! Koekoek:
Als laatste een beetje flirtgedrag, want naast het kibbelen en het jagen is er natuurlijk ook tijd voor de vrouwtjes:
Jammer genoeg geen foto's kunnen maken van de Para's die indruk willen maken op elkaar of van de dieprode kleur van de Dario mannen, maar dat komt vast nog wel.
Miss-Poodle zei:
Wat is je bak mooi geworden! Die Para's zijn heel erg schattig 😀
Dankjewel! Sommige planten moeten nog aanslaan. Ik denk ook dat er gaandeweg nog wel planten worden vervangen. De Blyxa laat nogal veel bladen los en ik kan geen echte groei ontdekken, dus ik hoop dat ze nog aanslaan, anders moet ik iets anders verzinnen.
De Para's zijn schattig, maar kunnen ook vrij agressief zijn naar elkaar, vooral tijdens etenstijd. Ze laten zich gemakkelijk verjagen door de Dario's, maar tegen elkaar kunnen ze nog weleens opboksen.
asgard zei:
Leuke bak!
Pethia (voorheen Puntius) gelius kan , is een rustig visje en kan goed op koel water.
Wat is de temp van de bak?
Dank je Ren�! De meeste Pethia's kunnen op koeler water, dus die houd ik zeker in de gaten. Jammer genoeg zijn de meeste soorten vrij druk, in ieder geval in vergelijking met de vissen die ik nu heb. De P. gelius is daarom ook wel een serieuze kanshebber.
De temperatuur ligt nu op 20 graden. 's Nachts wat kouder dan overdag. Gok op 19 graden 's nachts, 21 graden overdag. Ligt ook aan het weer.