Wat is er nieuw

juwel 180 van Boris69

klein beetje alg, maar niets noemenswaardig en wat bacteriën op het hout nog.

er zitten 30 japonica's in en 27 tetra's Verder zal er hier alleen nog de cory's inkomen. Hoeveel dat valt nog te bezien.

Verdere plannen staan even op hold totdat ik zeker ben van wel of niet verhuizen. Niet, dan komen er nog een paar bakken bij. Wel, dan komt er niets bij en gaan we verder in het volgende huis.

APISTOGRAMMA CACATUOIDES DOUBLE RED (1m/3v) toegevoegd. Dat is het laatste wat er in komt. Dus geen cory's Die gaan in een andere bak.

de bak gaat echt heel goed. alle waterwaardes zijn perfect. Nagenoeg geen alg. En blije vissen 🙂
180-jan.jpeg

Had voor de Rio 240 met 2 x de Fluval 407 filters die extensies besteld. per set had ik 1 buis over. die 2 aan elkaar gekoppeld met verbindingsrubber wat bij die setjes zat. Einde dicht gemaakt met een terugslagklepje. paste precies. alles opgebruikt dus geen slechte deal achteraf gezien.

Bijlagen

• 180-pijpjes.mp4
    3.2 MB
Wat ik ook wel doe. staat op mijn kantoor dus kan er ook niet aan ontkomen 🙂
Ik hoop niet dat je baas dan toevallig meeleest want dan is dat het einde van je aquarium daar :DD ;))

Ik hoop niet dat je baas dan toevallig meeleest want dan is dat het einde van je aquarium daar :DD ;))
oh ja 🙂 ik bedoelde mijn kamer in huis. Dat noem ik eigenlijk sinds de begindagen kantoor. Van toen ik nog voor mezelf werkte. En de baas hier in huis die zie ik af en toe ook wel eens voor een bak staan. Zeker als er jongen rondzwemmen. Dus dat zit wel goed ;-)

Helaas begin ik tegen de limiet aan te lopen van het interne filter.

nu ben ik niet van plan om die er gelijk uit te halen, maar wil er wel een ander filter bij gaan zetten. En dan een keer bij groot onderhoud het filter er alsnog uit te halen.
Jammer maar hel;aas. Om nu iedere week het filter te moeten reinigen omdat de flow anders veels te weinig is, dat heeft niet echt mijn voorkeur.
Denk dat ik er toch maar een Fluval 407 bij ga zetten. Die werken perfect op de Rio240

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan