Cédric Vleminckx
Well-known member
Leuk Mike, een nieuwe bak
Rechtsvoor bedoel je, die heeft al een ander plekje jaDat ene groene plantje zit niet helemaal mooi op dat takje
Heel wisselend. Meerdere winkels en deels particulier.Mooi! Waar haal jij eigenlijk je vissen vandaan?
Jij of de vissen?Komende week in isolatie dus maar even extra in de gaten houden
Ik helaas. Eerste lesweek mogen eindigen met corona. Gelukkig niet te veel last, 3de vacc van 2.5 week geleden zal zeker helpenJij of de vissen?
tnx! Hoop ut ookErg mooie scape Mike en ik hoop dat je van verdere uitval bespaart zal blijvgeval
Mooi hoor Mike en idd hoop ook op geen uitval meer. Wel vreemd in ieder geval 🤔
Beterschap Mike, hoop van harte dat het bij milde klachten blijft 🙂Ik helaas. Eerste lesweek mogen eindigen met corona. Gelukkig niet te veel last, 3de vacc van 2.5 week geleden zal zeker helpen
Veel beterschap Mike, is niet fijn helaas. Hopelijk blijven die milde klachten aanhouden en valt het nog wel mee.Ik helaas. Eerste lesweek mogen eindigen met corona. Gelukkig niet te veel last, 3de vacc van 2.5 week geleden zal zeker helpen
Gaat wel redelijk goed eigenlijk. Kan nog online de lessen geven vanuit huis waarbij meer dan de helft ook positief thuiszit. Gelukkig hebben de kids er nauwelijks last van. Hier vooral aan het hoesten en alles vastzitten door een verkoudheid. Gelukkig geen koorts en nog wel gewoon mn reuk en smaak; daar ben ik al lang blij meeHoe gaat het met je?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.