Killerfish
Well-known member
Met hoeveel gemak het externe filter ook te verschonen is, icm het spiderwood en de houteters niet te doen. Elke week het filter los om de sponsen uit te spoelen is me eigenlijk ook teveel werk. Vnm het filter van de slakkenbak maar gewisseld en hier het andere interne filter ingekit. Zijwaarts vanwege de uitstroom om 1zelfde richting te houden. Kit heeft de hele dag uit kunnen harden en net de bak gevuld om de doorstroming weer te krijgen. Ook kleine rescape, want past natuurlijk net niet in 1x met het hout en de planten. Eea moet wat dichtgroeien, maar zeker niet ontevreden. Foto's met de leds volgen, die hangen ook wat anders en het laatste kabeltje is daarvoor onderweg.
'TL'buizen voor de planten achterin wat gedraaid, zag dat deze het moeilijker kregen doordat ze nagenoeg geen licht kregen. Tl gewend die alle kanten op straalt, deze led straalt toch teveeel naar beneden. Geeft wat minder sfeer, maar de avonden worden nu alleen maar mooier
Nu elke week ff de watten wisselen, stuk makkelijker voor mijzelf. Slakkenbak heeft maar weinig vervuiling heb ik gemerkt dus externe mag rustig daar op verder draaien
Edit; halfsnavels worden iig wel lekker dik zag ik
'TL'buizen voor de planten achterin wat gedraaid, zag dat deze het moeilijker kregen doordat ze nagenoeg geen licht kregen. Tl gewend die alle kanten op straalt, deze led straalt toch teveeel naar beneden. Geeft wat minder sfeer, maar de avonden worden nu alleen maar mooier
Nu elke week ff de watten wisselen, stuk makkelijker voor mijzelf. Slakkenbak heeft maar weinig vervuiling heb ik gemerkt dus externe mag rustig daar op verder draaien
Edit; halfsnavels worden iig wel lekker dik zag ik
Laatst bewerkt: