Dat zien wij ook graag hoor😉Kan niet wachten tot die helder is hoe dat er dan uitziet
Lekker incognito met de telefoon voor de ogen zie ik al 🙈Mooie reflectie ook 😉. Maar heel mooi Mike 👍.
Zeker, morgen afvullen met de ww. Even de lampen aangezet voor een betere foto, binnenkort eens wat meer foto's maken. Vissen zijn niet echt op kleur namelijk zo 🙁Heb je ook nog een vooraanzicht foto?
En als alles goed draait ga je de boel weer verbouwen😉dus kwestie van geduld en wat waterwissels.
Haha, graag gedaan! Nieuweling in de hobby of nieuw op het forum?
Oto's doen aardig hun werk met bruinalg en de planten, net als de paar japonica's. Glas heb ik handen voorStaat er mooi bij Mike. En tjs hadden we maar een ramenlappers vis 😅😉.
Heb er twee staan. Bevalt me prima. 😉👍Bovenkant miste toch een stuk hout dus vanmorgen even wezen shoppen. Geslaagd en nu snel naar huis want tussen 1100 en 1300 komt het grind binnen. Hout was ingewaterd, dus mooi gelijk te gebruiken na even afspoelen
Bekijk bijlage 335838
Prima zo, zeker straks met planten. Pakket ondertussen wat vertraging, is er tussen 1500 en 1700. Hopelijk lukt het ze vandaag nog wel, wil verder.
Bekijk bijlage 335839
Bak in ieder geval vast gevuld om te spoelen, gebruik het ook als straks het zand erin gaat. Gaan er 2 van mn eigen stukken drijven; die lagen natuurlijk al een tijdje op zolder. Lichte rescape en de stukken vastgezet met andere stukken hout. Stroming is ook prima dus nu even geduld
Bekijk bijlage 335841
Toppie, bedankt.Hele goeie vraag, denk zo'n 7 ofzo. Maar das meer omdat ik ze nooit echt heb aangevuld toen ze uit een kleinere bak kwamen. Deze doen het prima met hun dikke buikjes en gezien de bak eigenlijk best clean blijft, ook niet de behoefte om er meer aan toe te voegen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.