Is het ook niet zo dat als ik ze tegelijk in de bak plaats, ze opnieuw een territorium gaan vormen? Dat ik zeg maar meer risico loop dat ze gaan vechten als er al 1 in zit en de andere er later bij plaats?Heb al jaren de 2 L104 in de bak. Tijdje geleden de eerste blue phantom toegevoegd en zo stapsgewijs het afgelopen halfjaar de anderen toegevoegd en gaat eigenlijk prima. Zijn wel allemaal grofweg hetzelfde formaat
Is het ook niet zo dat als ik ze tegelijk in de bak plaats, ze opnieuw een territorium gaan vormen? Dat ik zeg maar meer risico loop dat ze gaan vechten als er al 1 in zit en de andere er later bij plaats?
Rooster ligt op de rand van de bak met in het midden een steun tegen het doorbuigen. Hout staat droog en niet in contact met water, de planten, de lepelplant (Spathiphyllum), staat met de wortels in het water zoals ook voorheen. Dat mag nu weer even lekker dicht gaan groeien.Mooi man. Heb je dat rooster onder het hout en de Althuriums? Of zij. Dat andere planten?
idee spreekt mij wel aan, bovenop de Lido heb ik nog wel een plek. En normale planten doen het hier niet zo best…. Behalve in mijn Regenwoudje.Rooster ligt op de rand van de bak met in het midden een steun tegen het doorbuigen. Hout staat droog en niet in contact met water, de planten, de lepelplant (Spathiphyllum), staat met de wortels in het water zoals ook voorheen. Dat mag nu weer even lekker dicht gaan groeien.
Wellicht geeft de foto een beeld van hoe het geheel in elkaar zit en anders vraag gerust
Dit is de nieuwe bak al, of in ieder geval de scape 😋Ben benieuwd naar de grotere bak Mike.
Misschien kun je de oude bak dan gewoon in de nieuwe zettenDit is de nieuwe bak al, of in ieder geval de scape 😋
de 1.20 is inderdaad al verkocht, voorlopig blijft het bij 1.5m. Groter kan, maar is niet mooi in de woonkamer meer. Heb nog wel wat meer foto's denk ik, mocht je ze willen van de planten boven de bak. Dan stuur maar ff pb.Een grotere bak is een hele goede reden om je Rio350 te verkopen! 😉
Wel zonde want ik zie nu pas dat je dat hout en die planten op dat rooster had en ik ben er echt verliefd op!
Begon me gelijk te bedenken hoe ik dat naar mijn man ging brengen. 🙄
Ik schrok er alleen wel van dat je daardoor wat Danio's verloren bent.
Denk je echt dat ze er tussendoor weg zijn gesprongen? Zie mijn Danio's nooit snel naar boven zwemmen of iets in die trant. Alleen mijn Cory's.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.