Wat is er nieuw

Kan een vis ongelukkig zijn?

Alle gekheid op een stokje: dat is een interessant artikel!

Echt wel! Ik heb trouwens zojuist maatregelen genomen omdat ik een gestrest visje had dat duidelijk niet lekker in haar velletje zat. De sluiers zijn nogal aan het groeien momenteel, en kunnen behoorlijk lomp zijn. Vooral Flupke boldert nogal eens door de bak heen. Brownie, mijn L010 zat de laatste tijd vaak met half hangend rugvinnetje snel ademend op de bodem, want die werd regelmatig ondergeschoffeld door Flupke, die het gewoon niet in de gaten had. Nu staat ze klaar in een zakje in de keuken, en ik neem haar mee naar mijn vriendin, die op Vivarium zo'n zelfde vis heeft gekocht. Dus straks zwemmen er hopelijk twee blije rineloricaria L010's in haar Zuid Amerika bak. Mijn sterbei's zijn daar ook naartoe verhuisd en die doen het goed. Verder zitten er Otocinclussen en Keizerstetra's in, dat is dus beter gezelschap dan die lompe sluiers van mij. Bessie gaat goed, die is groot en dik en laat zich niet ondersneeuwen. Toch wel makkelijk dat je goed aan vissen kunt zien hoe ze zich voelen...

...en blij dat ze is met haar nieuwe huisje...ze begon meteen de bodem af te zoeken naar klein grut, en ze zag er veel meer ontspannen uit.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan