C
chaneef
Guest
ik zit met een dilemma ik kan een kweek groep overnemen van crystal red / black maar nu is mijn ph 6,8 en die van hem 6 is die stap te groot of niet? wil het zeker weten want gaat om een groep van 100
Een zo lage zuurgraad is voor deze soort garnalen niet echt fijn.
Seabait zei:Een zo lage zuurgraad is voor deze soort garnalen niet echt fijn.
Raar dat ze bij de persoon waarvan de ts ze koopt kweken dan...
chaneef zei:bedankt ja verlagen gaat moeilijk heb zelf al wat garnalen in de bak zitten
BigSmoke zei:Kijk ,dit is nu het forum in optima forma!! Er worden vraagtekens gezet bij een aantal zaken aangaande de dieren die we houden, we werpen ons vervolgens op de info die er is, pure theorie maar ook heel waardevolle ervaringen en zo kom je verder met je hobby, iedereen heel hartelijk bedankt voor de geleverde bijdragen aan deze discussie!!
Het gaat er immers niet om gelijk te hebben of te krijgen, maar om het welzijn van de dieren en planten die we houden, en die ons zoveel plezier verschaffen!
Greetzz Bigsmoke
Het gaat er immers niet om gelijk te hebben of te krijgen, maar om het welzijn van de dieren en planten die we houden, en die ons zoveel plezier verschaffen!
Greetzz Bigsmoke
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.