keer op keer problemen ondanks andere aanpak


Ik wil jullie verzoeken om het ontopic te houden, met deze discussie wordt Bart niet geholpen ;)
 
vraag me sowieso af of bart nog meeleest.

het advies was.. geen stress.. bak met rust laten.
klaar.
 
Tja Bart, hoe spijtig ook, en hoe jij op jou manier je best doet, dit komt volgens mij ook nooit meer goed met jou en sluiers.
Zolang jij op het forum zit, is dit jou trieste verhaal, misschien vind jij sluiers wel leuk, maar is er toch wel iets aan de hand met jou waarom je ze niet kan houden.
Ik zeg niet snel wat negatiefs, en ik zal ook niet zeggen dat jij je best niet doet op jou manier, maar dit wordt een eindeloos diep triest verhaal waar geen einde aan komt, tenzij jij dit tot een goed einde brengt en stopt met sluiers.
Je moet toegeven dat die klik tussen jou en sluiers er gewoonweg niet is, en dat gaat ook nooit komen.
Het is niet jou ding Bart, en Betta's zijn ook sluiervissen, ook een slechte combinatie met jou.
Dat je ze leuk vind is prima, maar je moet ze niet houden en over stappen op wat anders, dat zou een heel wijs besluit zijn.
Er is vast wel wat anders wat wel door jou verzorgt kan worden, heb je weer een andere uitdaging.
Of vind je het saai als alles wel goed gaat, want tja, je verhalen over je sluiers is echt geen succes, en wordt dan maar eens zo moedeloos dat je de pijp aan Maarten geef wat sluiers betreft.
Heus Bart, dit komt echt nooit meer goed, ga wat andere vissen houden zoals hier wordt aangeraden, veel en veel beter voor jou en helemaal voor de sluiers ;)
Ik bedoel dit echt niet naar, maar heb het beste met je voor.
 

Terug
Bovenaan