tuinkabouter
Well-known member
Komen er nog nano visjes in?
Kleine rasboras ofzo?
Kleine rasboras ofzo?
Komen er nog nano visjes in?
Kleine rasboras ofzo?
Weet niet hoe rustig je bak staat?
Denk dat een hoop te trainen is met voeren.
Met dagelijks handmatig voeren en kijken hoe goed ze aten werden mijn kardinalen wat minder angstig.
Alles is te conditioneren, dacht dat het Pavlov was die dat had onderzocht
Zacht water, gemiddelde stroming, klein voer. Zijn visjes van alle lagen en geen springers (tenminste tot nu toe)
Niet al te warm water 20-24 graden.
Je moet ze wel in een redelijke groep houden (10) en de eerste paar dagen wat minder licht en de bak afdekken, zijn dan schrikachtig.
Kweek ze momenteel, kan een extra batch voor je kweken, zijn met 10 weken 'klaar'.
Zie link Poropanchax brichardy kweek.
Groetjes John.
Erg mooi plantje Willem.
Dat is dan ook een fraaie plant!Ik ben geleidelijk aan wat kleur in de bak aan het brengen om deze donkere dagen op te vrolijken.
Oranje is altijd mooi dacht ik dus onlangs ook wat Rotala rotundifolia "orange juice" geplant.
Het duurde even voor de submerse groei op gang kwam maar de laatste dagen is ze op snelheid.
En op kleur!!!
Voorlopig mag ze blijven!
Bekijk bijlage 265007
Mooie kleurrijke planten Willem!
Leuke aanwinst Willem, benieuwd of er wat uit voortvloeid uit dat geflair
maar duimen dat die ene weer bijkomt.
Dan hadden ze er niets aan gedaan waarschijnlijk, en zou het visje een langzame dood tegemoet zijn gegaan, nu is ie uit zijn lijden verlostmaar het beestje als enige in de verkoopsbak laten
Zijn wel hele leuke visjes! In de toekomst ook eens een bakje ervoor vrij maken.
Dan hadden ze er niets aan gedaan waarschijnlijk, en zou het visje een langzame dood tegemoet zijn gegaan, nu is ie uit zijn lijden verlost
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.