De habrosus heb ik ook gehad voorheen, die zwommen ongeveer even graag door de bak als deze. Is inderdaad het leuke aan ze, naast dat ze mega cute zijn gewoon haha.Ik vind ze zo leuk die cory's 🤩 ze zwemmen door de hele bak toch? Ik twijfel tussen deze en de habrosus voor in mijn aquarium.
Beterschap!
De habrosus heb ik ook gehad voorheen, die zwommen ongeveer even graag door de bak als deze. Is inderdaad het leuke aan ze, naast dat ze mega cute zijn gewoon haha.
En dankjewel!
Dankjewel!Mooie inrichting, ben benieuwd hoe het eruit ziet als je plantjes strakjes iets gegroeid zijn.
Die Cory's zijn inderdaad super cute!
Prachtige foto, de blauw/groene reflectie van de verlichting op de achtergrond geeft het iets heel speciaals qua dieptewerking.
Dankjewel! De muur is twee tinten groen geverfd, dat komt in 't aquarium inderdaad wel mooi uit.Prachtige foto, de blauw/groene reflectie van de verlichting op de achtergrond geeft het iets heel speciaals qua dieptewerking.
Super mooie scape heb je en mooie bak, ook beste verlichting zo te zien!!Zo, onderhoud weer gedaan voor de week. Hier en daar de hydrocotle wat bijgesnoeid. Ik heb ook (bijna?) alle utricularia eruit gehaald, 't is echt een plantje dat je afdoende moet laten groeien met een dry-start wat helaas niet gelukt was. Komen steeds plukkies van omhoog en was 't beu. Heb er wat eleocharis parvula mini voor teruggestoken en saggitaria subulata. Ben ook zo eigenwijs geweest om er nog wat java varen bij te proppen. 🤓
Limnobium ook even goed uitgedund, begon aardig de overhand te krijgen en al die utricularia sprietjes blijven er tussen hangen. Zand weer wat opgeschoond.
Foto volgt vanavond wel weer, is nu geen doen met de reflectie.
Dankjewel!Super mooie scape heb je en mooie bak, ook beste verlichting zo te zien!!
Zou een ander vissenbestand verwacht hebben bij alleen het zien van de foto's haha.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.