Dan kun je het ook 1 op 10 verdunnen en daarmee veiliger mee weg zijn.
Spreek jij ook spaans toevallig?
Geen idee, Edwin! Vertel 'm in het Nederlands, dan kan iedereen er om lachen.Prejunta me o vos doy al ley
Vraag het mij, of ik geef je een steegjePrejunta me o vos doy al ley
Het vertaald zich als iets,, wel grappigs ,, maar helaas niet uit onze eigen taal.Geen idee, Edwin! Vertel 'm in het Nederlands, dan kan iedereen er om lachen.
Je bemest jouw water door het via het aquarium naar je boomgaard te brengen.Inderdaad. De afvoer van de osmose gaat naar de boomgaard, waterwissels gaan naar de boomgaard. Die heeft dus minder irrigatie nodig ... die anders trouwens uit precies dezelfde bron zou zijn gekomen. Ik circuleer in zekere zin slechts het water tussentijds en voel me dus niet bezwaard, het is niet onverantwoord.
Niet geheel.Als je reservoirs hebt voor water wat ik aan mag nemen, kun je dat zelfde water dat je ververst met aktieve kool weer herbruikbaar maken?
Correct, een toevoeging als "eikenextract" zou ook niet veel meer zijn dan verdunde zoutzuur.Of toch met een beetje zoutzuur danwel fosforzuur, dat klinkt eng maar is niet ongewoon en dan ben je meteen van die hele questie af
Laten we ook melden dat caffeine een natuurlijke insectenverdelger is en dus waarschijnlijk ook de gezondheid van kreeftachtigen (mogelijk ook sierslakken?) niet ten goede komt.Ik kan me vergissen maar volgens mij gebruiken sommige leden juist biologische rooibos thee omdat daar geen cafeïne inzit. Met koffiedrap breng je dat dan juist wel in je bak.
Volgens mij geeft dat alleen maar hyper actieve visjes😉
Dat wist ik niet want ik zuig insecten hier altijd op met de stofzuiger maar dit is een goede aanvulling voor TS.Laten we ook melden dat caffeine een natuurlijke insectenverdelger is en dus waarschijnlijk ook de gezondheid van kreeftachtigen (mogelijk ook sierslakken?) niet ten goede komt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.