Wil je ook een keer een filmpje maken als hij eet?
Tuurlijk, ga eens kijken of dat volgende week lukt!Wil je ook een keer een filmpje maken als hij eet?
P.s. Heeft hij ook slakken voor zn kaak of tandjes nodig of is dat bij deze soort niet zo?
@F.
wat een leuke vissen😍 hoe doe je dat met eten als je bijvoorbeeld een paar dagen weg gaat, als ze geen granulaat eten? kunnen ze lang zonder eten of laat je iemand komen om ze insecten en dergelijke te voeren?
Ik vind dat pittige ook erg leuk! De T. schoutedeni zal mij niet zo snel bijten denk ik, misschien een knabbeltje uit interesse (zal vast ook pijn doen), maar van de T. miurus zal het mij niet verbazen als hij vol voor mijn vingers zal gaan als hij een beetje z'n draai heeft gevonden in de bak. Vroeger heb ik ook al een een T. miurus gehouden, die was niet meer bang voor mijn hand en zo deed ik waterwissels altijd met z'n 2en; mijn vriendin lette op de vis en ik zat met de handen in de bak...Verder is je kogel een hartstikke leuke vis, ik hou wel van dat pittige.
Bijten ze eigenlijk als je je vingers in de bak steekt, of weten ze dat dat bij jou hoort?
Ja dat is een Seachem ammonia alert... Ik weet niet of het werkt (reviews en filmpjes op YouTube zijn positief) maar ik dacht omdat het opstarten een beetje snelsnel moest better safe than sorry. Hij zou het een jaar moeten doen volgens de verpakking. Er is ook een pH variant van. Een No3 variant zou ik nog wel handig vinden maargoed, ik vind het ook niet echt mooi in de bak, maar voor nu een fijne extraGoed om het alvast in huis te hebben en wat voor meetding heb je daar op het raam want die ken ik niet Niels.
Hij heeft nu een nieuwe soort met verlengde snuit en extra grootte ogen 😆Staat er mooi bij Niels en gelukkig kon je de vis snel bevrijden.
Welke kabels bedoel je dan?Zoals jullie kunnen zien ga ik niet voor een podiumplek kabelmanagement
Ga ik wel proberen, kijken of ik er een deurtje in kan makenHet eerste kastje vind ik mooier, kon je die niet ombouwen?
We zijn begonnen met de poging, 5laagjes 9016 wit er op en het is zo goed als egaal. Plan voor het deurtje is met 4 magneetsnappers vast zetten zodat hij er perfect invalt. Zovaak hoef ik niet bij de kast te zijn en zo heb ik lekker veel werkruimte. Ik kan alleen de zaag niet vinden dus tot zo ver de voortgang van vanmiddagHet eerste kastje vind ik mooier, kon je die niet ombouwen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.