Kweek: Aanbod thuiskwekers?


We hebben een en ander even besproken en hebben besloten om het bij de huidige sectie te houden. Voor het aanbieden van vissen is er al de sectie aangeboden dus daar kan men altijd vissen aanbieden. Tevens is het aantal echte kwekers op het forum niet erg groot en zal het weinig toegevoegde waarde hebben.
Willen jullie hier verder wel on topic blijven en voor verdere vragen en/of opmerkingen kunnen jullie ons via de bekende weg benaderen. Eventuele reacties op deze post zullen dan ook zonder mededeling worden verwijderd.
 
Ik kweek (sinds kort) met Xiphophorus helleri. Helaas zijn ze niet volledig wildkleur, maar komt dicht in de buurt (voor zover ik weet).
Afgebeeld zijn het mannetje en één van de vrouwtjes, het andere vrouwtje heeft minder oranje.
Neem contact op als je interesse hebt.
 

Bijlagen

  • IMG_20220109_142541MP.jpg
    IMG_20220109_142541MP.jpg
    75.8 KB · Weergaven: 132
  • IMG_20220109_142525MP.jpg
    IMG_20220109_142525MP.jpg
    74.8 KB · Weergaven: 133
Ik kweek (sinds kort) met Xiphophorus helleri. Helaas zijn ze niet volledig wildkleur, maar komt dicht in de buurt (voor zover ik weet).
Afgebeeld zijn het mannetje en één van de vrouwtjes, het andere vrouwtje heeft minder oranje.
Neem contact op als je interesse hebt.
Eventueel handig om in de sectie 'Aangeboden' een topic aan te maken hiervoor.
 
Hallo,

Is er op dit forum een aanbod sectie van thuis kwekers?

Ik kan me voorstellen dat er vele aquarianen met een mooie kweek hun jonge visjes willen verkopen.
En er zullen altijd aquarianen zijn die op zoek zijn naar nieuwe bewoners....

Kunnen deze twee partijen samen gebracht worden in een (Sticky) topic?

Of is dit niet mogelijk / wenselijk ivm de commerciele achtergrond?
Hallo ik ben kay een meisje van 13 die vissen kweekt ik heb wat blackmolly's, guppy's en baloonmolly's ik weet het is niet zoveel maar je krijgt wel 2 vissen(naar keuse) voor 1 euro ik doe dat wand ik heb veel te veel vissen ik heb maar een 60 liter
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten kay laat mij alvast iets weten😁😁
 
Hallo ik ben kay een meisje van 13 die vissen kweekt ik heb wat blackmolly's, guppy's en baloonmolly's ik weet het is niet zoveel maar je krijgt wel 2 vissen(naar keuse) voor 1 euro ik doe dat wand ik heb veel te veel vissen ik heb maar een 60 liter
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten kay laat mij alvast iets weten😁😁
Hallo Kay, misschien handig om erbij te zetten in welke stad je woont?
 
Hallo ik ben kay een meisje van 13 die vissen kweekt ik heb wat blackmolly's, guppy's en baloonmolly's ik weet het is niet zoveel maar je krijgt wel 2 vissen(naar keuse) voor 1 euro ik doe dat wand ik heb veel te veel vissen ik heb maar een 60 liter
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten kay laat mij alvast iets weten
ik ben een belg
 
Ik kweek betta's
Waarvan de halfmoons en crowntails
Muilbroeders zoals Falx , channoides en Rubra
Wildvormen zoals : Hendra en phersiphone



Daarnaast ook Cory soorten :
Aneus, goldstripe, panda, Orangestripe
En de Aspidoras.
Nu ook weer jongen van de Aneus zitten.
 
Wij zitten vooral in bettas maar hebben ook guppen en garnalen. Nu een nestje van onze bettas die over 3 maanden te koop komen (omdat we ze natuurlijk niet zelf kunnen houden) ze zullen voor kleine prijsjes weg gaan omdat ze nog klein zijn en het onze 1ste kweek is. En we willen dqt ze een goed huisje krijgen.
Voor info of foto's kan er altijd een berichtje gestuurd worden
 
Ik was ooit 1 van de eerste die galaxy’s ( pareldanio’s) had en er op redelijk grote schaal mee kweekte.
Voor korte tijd geleden weer begonnen op kleinere schaal, en heb dus met regelmaat mooie gezonde nakweek te koop tegen hobbyprijs.
Ze worden meerdere malen daags met artemia nauplien gevoederd, maar krijgen tussendoor allerhand soorten voer zodat ze eigenlijk alles eten tegen de tijd dat ze wegmogen.
 
Ik was ooit 1 van de eerste die galaxy’s ( pareldanio’s) had en er op redelijk grote schaal mee kweekte.
Voor korte tijd geleden weer begonnen op kleinere schaal, en heb dus met regelmaat mooie gezonde nakweek te koop tegen hobbyprijs.
Ze worden meerdere malen daags met artemia nauplien gevoederd, maar krijgen tussendoor allerhand soorten voer zodat ze eigenlijk alles eten tegen de tijd dat ze wegmogen.
waar woon je moontje123?
 
Zijn er toevallig guppy kwekers in de buurt van Tilburg die raszuivere guppen kweken?
Ik ben opzoek naar een koppel/trio, maar weet niet goed wat precies
 

Terug
Bovenaan