Led verlichting in mijn aquarium

De controller van kitelight...zet de LED's uren lang op 100%??
Nou sorry hoor....dat kun je toch helemaal zelf regelen?
 
Ziet er netjes uit zo met dat pvc om de tl heen
 
@Aquariaan1967 Kitel*ght van die voor geprogrammeerde lichtprogramma's mee. Lekker makkelijk en snel instellen, zo wordt het verkocht.
Veel mensen gaan daar niet mee aan het prutsen en gebruiken deze standaard programma's gewoon. Je kunt alles compleet naar eigen smaak inrichten ;)

Dank je @rms90. Dit was de simpelste manier om het te bevestigen.
 
ja ik gebruik de standaardprogramma's ook niet. Ten eerste zijn de meeste veel te lang (teveel uur aan) en de meeste staan ook op 100% en 's middags een lange pauze van een flink aantal uren. De standaard programma's kan je ook niet aanpassen, zijn beveiligd. Enigste optie is dus zelf een programma of programma's naar eigen wens te maken.
Zo heb ik zelf een programma gemaakt dat ik dag en nacht 100% licht heb wat weer handig is bij onderhoud en eventuele problemen. Daarnaast heb ik gewoon een eigen gemaakt programma standaard aan staan op 90% met zonsop- en ondergang en op een respectievelijk normaal aantal uren.
 
Ik heb die stick ook niet in gebruik...zelf programma gemaakt..RGB draait 12 uur...SMD zo'n 8 uur...waarvan 3 uur 100% en 5 uur op 80%...dat gebruik ik in de middag :)
 
En zoals beloofd, een filmpje van het effect van LED.
Het duurt even voordat het licht wordt (20 seconden, nacht verlichting dimt heel langzaam, maar is slecht te zien op de camera).

[video]https://www.youtube.com/watch?v=LPGeGKedSIw[/video]
 
Ik heb bovenstaande even vluchtig doorgelezen. Erg interessant. Ik ben zelf ook bezig met het bestellen van de LED verlichting bij kitelight. Nu was ik even benieuwd, heb jij nu uiteindelijk de led units van 52 cm besteld 2x RGB en 2x SMD of heb ik dat niet goed gelezen
 
Dat heb je helemaal goed gelezen!

Even een leuke update;

Vandaag terug van drie weken vakantie, wat denk je? Een pakketje geleverd vanuit China!
De controller is toch nog binnengekomen na meer dan 10 weken onderweg zijn.. Echter had ik mijn geld al teruggekregen via China
en had ik al een controller hier in Nederland besteld. Heb er dus nog ��n.. Eens kijken wat ik daar mee ga doen!
 
Terug
Bovenaan