M
Mattie
Guest
Heeft er iemand kennis of ervaring met lego in een aquarium? Wat ik me vooral afvraag is natuurlijk of het schadelijk is.
Alvast bedankt voor elke reactie!
Alvast bedankt voor elke reactie!
Waarom je dat zou doen, moet je niet aan mij vragen.

Dus de volgende keer dat ze je vragen "Waarom?" kan je alvast 1 antwoord geven.Nog best leuk gedaan. 😀

Legoland wel alleszins!Nou ik weet niet of ik het in zoutwater zou aandurven.

Studies wijzen uit dat het tot 1.300 jaar kan duren vooraleer lego oplost (lees uiteenvalt in microplastiek) in de oceaan. 🤢Nou ik weet niet of ik het in zoutwater zou aandurven.

Ja ok Willem je hoeft niet zo hard te roepen en ik vindt het prima dat jij het experiment doet hoorWie gaat het experiment aan?
😉Niemand komt aan mijn Ghostbusters Ecto-1 setje inderdaad, en van Wall-E blijven ze ook af!Gewone blokjes zal prima gaan; maar kijk uit met bijvoorbeeld tegeltjes met opdruk (stickers). Sommige minifigs kunnen nog best veel geld waard zijn of worden, dus daar wil je misschien ook voorzichtig mee zijn. Bouwwerken met heel veel detail zijn lastiger om schoon te houden en dus kans op alg.
Maar in een kindvriendelijk aquarium zou dat ook best kunnen ( leuker dan de kant- en klare kinder-aquariums die je soms ziet), hangt er alleen vanaf wat voor dieren je er in zet. Want Legostenen hebben toch best scherpe hoekjes, en vissen met lange vinnen en dergelijke kunnen zich er wel aan beschadigen.
Nu zie je tegenwoordig ook veel nep lego en dan vooral op sites als Ali en Amazon dacht ik. Zullen daar dezelfde grondstoffen voor worden gebruikt?In een aquarium...beslist te gebruiken zeker als we het hebben over de originele LEGO gemaakt van ABS van Bayer.
Wat denk je?Nu zie je tegenwoordig ook veel nep lego en dan vooral op sites als Ali en Amazon dacht ik. Zullen daar dezelfde grondstoffen voor worden gebruikt?
Wat denk je?
Daar was ik al bang voor dus dan hebben de Manen pech want ik wilde anders van de nep lego hier een spaceshuttle maken voor in de bakIk zou er nooit van uitgaan. 🤪 Namaakproducenten hebben niet dezelfde prioriteiten als de oorspronkelijke makers...

Heb al redelijk wat lego van ali en over de kwaliteit van de blokjes heb ik niks te klagen. Durf alleen niet te zeggen of er niet een paar oeigoeren in verwerkt zijn.Wat denk je?
Ze zullen 't vast prima doen - maar het nare van die dingen is dat je er niet direct iets van merkt. Arjen Lubach had er toen een artikel over; maar is al langer bekend. Je had x jaar terug ook zo'n rage om van die kunststof touwtjes allerlei vormpjes van te maken (Heb al redelijk wat lego van ali en over de kwaliteit van de blokjes heb ik niks te klagen. Durf alleen niet te zeggen of er niet een paar oeigoeren in verwerkt zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.