Wat is er nieuw

Lido 120 van Ineke (Inuz)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Inuz
  • Startdatum Startdatum
Ronald V zei:
Haha, ook aan de waaiers, lijkt wel een trend geworden.
Nou zeg dat, een trend die ik niet ga volgen, brrrr
Maar als je ze mooi vind en leuk is het leuk in je bak 😀

hoe duur kostte ze bij jouw dan?
hier kosten ze 7.95 per stuk voor frummeltjes van amper 4 cm

Goh, geen verhitte discussie in mijn album? 😉

Hier waren ze 6 euro, zaten dikke bij, heb 1 van die grote. Ik wou ze alle drie wel, maar ze kreeg ze niet goed te pakken, dus ik zei laat dan maar. jaagt die hele bak in de stres

Leuke nieuwe huisgenootjes. Ik zag ze vandaag bij de Hornbach 12,95 per stuk en de vuurtjes voor 3,15 hahaha als ik dan lees dat je maar 6 euro ervoor hebt betaald. flink verschil!

Formaat maakt ook behoorlijk uit qua prijs. Zag er laatst nog op een stocklist staan: dubbele lengte = dubbele prijs.

Ze kunnen trouwens wel prima op die achterwand klimmen 🙂

~ Ivo

Ik dacht dat waaiers nogal groot werden (weet het niet zeker hoor). Vijf is dan best veel toch?

Ja maar ik heb ze bij de dierenwinkel gekocht, daar stond "bruine garnaal" whoehahaha dus ik zei "doe die groten maar"
Inderdaad, die achterwand is perfect voor ze, daar heb ik de stroming ook naar toe gericht.
Nou timmermans, dat dacht ik ook. Maar omdat het groepsdieren zijn en omdat ze ook niet zo veel bewegen valt dat wel mee denk ik.

De 3 dario dario ook verhuisd. De corydoras moeten even wachten tot volgende week 🙂

Ze hebben het stuk hout al helemaal eigen gemaakt en zwemmen er in, naast, omheen, door. Kortom, geweldig voor deze visjes 😀
Het mannetje lijkt geweldig op kleur te zijn! toch vreemd want ik heb ze net verplaatst.

de fan:
536181_0_82_dsc07204.jpg

Spixi ziet die drukte niet meer zitten
932225_0_82_dsc07206.jpg

de dario dario's wel hebben ze enorme schutkleur bij het hout. Ik moet steeds 3 keer goed kijken.
624997_0_82_dsc07207.jpg

668718_0_82_dsc07209.jpg

327211_0_82_dsc07222.jpg

gezellig 😉
838236_0_82_dsc07215.jpg

heeft zijn plekje nog niet gevonden
337351_0_82_dsc07216.jpg

211842_0_82_dsc07218.jpg

Zier er goed uit en een mooie waaier heb je.

Haha kijk mevrouwtje staan,je moet haar wel leren niet met haar handjes aan het glas te komen hoor want zo krijg je vette plekken en de diertjes kunnen schrikken! 😉

Hahaha ze staat op een krukje, anders valt ze. Maar die diertjes zijn dat wel gewend en moeders ook wel 😉 glassex is mijn beste vriend dacht ik zo 😀

Nou ik heb hier een stuk bamboe liggen om zulke dingen te voorkomen voor een volgende keer,gewoon ff een keer of 10 tetsen op die handjes 😀

Seabait zei:
Nou ik heb hier een stuk bamboe liggen om zulke dingen te voorkomen voor een volgende keer,gewoon ff een keer of 10 tetsen op die handjes 😀

😀 :sorry:

Whahahahaha jaaajaa
Ach ik vind het wel leuk dat zij het ook leuk vind 🙂 "helpt" mij ook altijd... met in de weg lopen 😉

Meen er ook niks van hoor,die van mij laat me altijd schrikken dan roept hij oh papa een dode waaierhand en dan ga ik kijken en roept hij grapje!
Klein pestkopje,geen idee van wie hij dat heeft :juggle:

Whahaha dat is een goede 😀

Ik denk dat ik die garnalenflat er trouwens toch maar weer in doe, achter het hout. Die waaiers zitten nu in het hout, dat is voor de dario dario's :deal:

Ik zie weer een lief klein blond visje voor het aquarium staan, mijn dag kan niet meer stuk. :engel:

Bedankt Glenn

Speciaal voor jou Jon 😀

Even een fotootje van Ineke geleend.
in02x.jpg

VG, Jon.

😀

heeft zichzelf klem gereden in het zand 😉

bedankt 🙂

Leuke foto's weer Inuz, ook van Julia zo voor de bak!

Bedankt Astrid 🙂 ja dat meisje is er gek op, vooral nu er weer slakken in zitten hahahaha
Ze heeft al weer nieuwe woorden geleerd de "streepjesvis" is STAAAAAAAARIOOO zegt ze dan 😛
En corydoras kan ze wel goed uitspreken nu 😀

hAHAHAHA, leuk dat ze nu al interesse heeft 😀

Nou inderdaad 😀
Duurt nog wel even hoor, ik vind dat ze dat dan ook zelf moet doen. Tot die tijd mag ze mij helpen 😀

Even wat foto's
Dario dario: vrouw(?)
231781_0_82_dsc07235.jpg

Wapper, flapper en wopper
424458_0_82_dsc07237.jpg

Floeper
736429_0_82_dsc07240.jpg

854859_0_82_dsc07242.jpg

Garnaaltje met eitjes, hier maar in gezet. Hopen op een goede start 😉
161136_0_82_dsc07243.jpg

Edit: nog ��n vergeten, die vond ik zo grappig 😀
452434_0_82_dsc07248.jpg

Leuke foto's...hoop met je mee, dat je een goede start hebt. De Dario's ook denk ik...

Wat een gekke waaier op dat blad 😀

bedankt ronald 😀

ypoc 😀

Zag ik een rode waaier lopen, net verveld.
Ik ben trouwens wel blij met die beestjes, want ik zie ze altijd. Sowieso zitten er altijd 3 te wapperen. Nu alle 5 🙂

674125_0_82_dsc07331.jpg

453962_0_82_dsc07328.jpg

Leuk dat je ze zo goed ziet ztten in je bak die waaiers! best een beetje jaloers op... 😉

Komt omdat ik geen hoge planten voor de achterwand heb 🙂 en de stroming daar gericht heb. Ze denken (denk ik) toch beschutting te hebben vanwege de planten op de achterwand. Ze kunnen trouwens ook mooi in de spleten zitten, die mooie horizontale 😉

Ja garnalen zitten graag in speleten maar ook als ze verticaal zijn hoor 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan