Lido 200 MJL (Michel)


Mooie bak, planten staan er mooi bij, valt me op dat je een stromingspomp tegenover de uitlaat van je filter hebt en aan de planten te zien heb je een goede doorstroming.
 
Ja klopt.. Daardoor gaat er een sterke stroming door het huisje voor de waaierhandgarnaal... Anders breekt de stroming op de bodem in twee..
 
DSC_1245.JPG
DSC_1246.JPG
 
Ik heb de originele van 600l naar 1000l per minuut geupgrade en een extra stromingspomp toegevoegd, dit voor mijn waaierhandgarnaal.. Anders had ik de extra stromingspomp en de upgrade niet gedaan denk ik..
 
Grondige schoonmaak, bodem gestofzuigd, alle ruiten van algen verwijderd en beetje opnieuw ingedeeld.. Erg tevreden weer..
DSC_1251.JPG
DSC_1250.JPG
DSC_1252.JPG
 
Denk wel mooier zo, die witte stenen vielen eerst niet meteen op als ''vervelend in het oog springend'' maar nu die gespikkelde er liggen oogt het wel rustiger. :thumbs:
 
Ja ben ik ook wel tevreden mee.. Heb van een plantje kleine stekjes gemaakt en die er tussen gestoken..
 
Ziet er mooi fris uit.

Een mooi paartje Trichopodus trichopterus gold. Dat waren ook mijn eerste gouramies. De vrouwtjes gingen steeds dood.
Heb alleen de man nu nog.

En heb er wel een harem Trichopodus leeri bij. De gold man zwemt vaak bij de vrouwtjes leeri.
 
Ff kijken of ik jouw bakken kan vinden.. Vrouwtje goud en diamant zijn indd ineens dood gegaan.. Zit een nieuw vrouwtje bij al een tijd maar gaan er geen meer bij komen.. De man is echt een grote mooie vis geworden..
 
Wat gerommeld.. Extra schuilplek toegevoegd, wordt gelijk gebruik van gemaakt.
DSCPDC_0000_BURST20190208205405885.JPG
DSC_1339.JPG
DSC_1340.JPG
 
Thnx.. Ik kijk er graag naar. . De nieuwe acjtergrondplantjes moeten nog gaan groeien
 
Ik heb het 'm gevraagd maar hij reageert niet.. Hij zwemt, eet en ziet er gezond uit..
 
Mijn laatste post voor dit topic, ik ga verhuizen naar een 1 bij 1 bij 70cm op maat gemaakt aquarium. Duurt nog wel een aantal weken maar dan heb je ook wat. Grtzz
DSCPDC_0002_BURST20190526205823164.JPG
DSC_0170.JPG
DSC_0171.JPG
 

Terug
Bovenaan