was een redelijk plantje. Niet heel erg groot nog. Maar met goede wortelbemesting groeit hij als koolmooie bak en prachtige bewoners! De lelieachtige (Hydrocleys nymphoides?) staat ook op mijn verlanglijstje voor mijn grote bak 🙂 Was het al een aardig grote plant toen je m kocht of nog wel klein?
Gewoon met de iPhone 12 hoor. Beetje spelen met de scherpstelling en belichting, meer niet.
Heb je goed in de vingers 😊Gewoon met de iPhone 12 hoor. Beetje spelen met de scherpstelling en belichting, meer niet.
bij deze foto is dat gebeurt met bijgaande instellingen.
Bekijk bijlage 366937Bekijk bijlage 366938
Ik vind kroos helemaal niet zo lelijk, zolang het maar niet massaal onder water geduwd wordt tijdens onderhoud.De helft van her oppervlak ligt vol met kroos.
Hij heeft ook goed gegeten, ziet er goed doorvoed uit.De baas vd bak is weer aan het pronken
K heb alleen maar goed doorvoede vissen. Doe het goed voor …. Alleen dan met ander voedsel.Ik vind kroos helemaal niet zo lelijk, zolang het maar niet massaal onder water geduwd wordt tijdens onderhoud.
Hij heeft ook goed gegeten, ziet er goed doorvoed uit.
Erg mooi Albert.Ik vind kroos helemaal niet zo lelijk, zolang het maar niet massaal onder water geduwd wordt tijdens onderhoud.
Hij heeft ook goed gegeten, ziet er goed doorvoed uit.
Grappig want ik heb dit weekend geen omderhoud gedaan. Interval van ruim 2 weken. Zien hoe dat gaat. En het kroos heb ik de laatste keer behoorlijk vermindert.Staat er weer mooi verzorgd bij. Laatste foto is 😍
Niet teveel plantenvoeding erin mikken… aan de andere kant om het licht te dimmen is het dan weer ideaal.Kroos is net onkruid en als je het binnen de perken wil houden zou ik er een eend bijzetten😉
Ik heb nou 2 keer gehad dat kroos het niet redde in de bak . De blaadjes werden wit terwijl een andere drijver het fantastisch deed. Misschien herinneren jullie je nog hoe groot de Ceratopteris pteridoides in mijn bak werden. Kroos had geen kans. Bijzonder. Aan de andere planten die voeding hoofdzakelijk uit de waterkolom halen kon ik ook niets merken.Niet teveel plantenvoeding erin mikken… aan de andere kant om het licht te dimmen is het dan weer ideaal.
als t goed is zie ik dat wel, want had bijna een emmer vol met blad wat ik eraf heb gescheurd en wortels afgeknipt..Ja dat kan een nadeel zijn en zelf zuig ik met een afzuigbuis rond dit soort planten eerst de bodem waardoor het meeste netjes in de emmer komt en daarna trek ik pas de wortels uit de bodem. Maar ja als je morgen opstaat dan zie je niet meer dat je wat hebt gedaan😉
Nee is wel minder. Komt door de lichtinval. Best fel die Juwel Led zonder drijversHij lijkt nog steeds wel mistig over te komen of is dat minder in realiteit Albert?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.