Staat er mooi bij Albert.
Mooi ingericht. Alleen een beetje te bruin voor mijn smaak.
Maar het ziet er wel erg mooi uit.
Ja, voor mij werd het ook te duister, vandaar dat ik de turf er gister weer uit heb gehaald.Staat er mooi bij Albert.
Je bedoelt denk ik de Valisneria, die is eruit. T is nu echt Zuid Amerika gericht.Blijft er mooi uit zien! 😁 Waar is je groene plant links eigenlijk gebleven? Was dat monte carlo?
Wat een verschil met de andere lamp! Ik vind dit wel mooi zo.En met de originele Natur/Daylight balk ziet het er dus ongeveer zo uit. Licht komt ookBekijk bijlage 360932 wat beter onderin de bak.
Dank je.Positieve verandering Albert.
dank u.Wat een verschil met de andere lamp! Ik vind dit wel mooi zo.
Deze bedoelde ik 😄Je bedoelt denk ik de Valisneria, die is eruit. T is nu echt Zuid Amerika gericht.
O ja, die is er ook uit. Die woekerde als een malle, was een snelgroeier voor de opstart.Deze bedoelde ik 😄
Maar ik blijf het een mooi plantje vinden.O ja, die is er ook uit. Die woekerde als een malle, was een snelgroeier voor de opstart.
Deze bedoelde ik 😄
O ja, die is er ook uit. Die woekerde als een malle, was een snelgroeier voor de opstart.
Maar ik blijf het een mooi plantje vinden.
Volgens mij Braziliaans klimop.Hoe heet dat plantje als ik vragen mag?
ik zoek nl zoiets voor bij mij in de middenzone te plaatsen.
Fozzy,je bak staat er mooi bij zo 👍
Blijft er mooi uit zien! 😁 Waar is je groene plant links eigenlijk gebleven? Was dat monte carlo?
Hoe heet dat plantje als ik vragen mag?
ik zoek nl zoiets voor bij mij in de middenzone te plaatsen.
Fozzy,je bak staat er mooi bij zo 👍
Nee Ed, dit is niet de Braz. Klimop. Die heeft grotere bladen. Don1262 heeft het goed.Volgens mij Braziliaans klimop.
Mooi bakje Albert 👍.
Is dat niet de Chinese klimop dan want daar lijkt ie erg op met dat blad?Deze bedoelde ik 😄
Ik heb braziliaanse klimop in mijn bak maar die heeft veel grotere blaadjes,Volgens mij Braziliaans klimop.
Mooi bakje Albert 👍.
John, k heb net antwoord gegeven, had hem even terug gezocht in de bestelling van APO.Is dat niet de Chinese klimop dan want daar lijkt ie erg op met dat blad?
Kijk dat was ook precies mijn gedachte en daarom ook de vraag van daarnet. Ik ga bijna weer twijfelen🤣Ik heb braziliaanse klimop in mijn bak maar die heeft veel grotere blaadjes,
maar daar zijn ook soorten in?
Ik heb ook chinese klimop,die heeft kleinere blaadjes en lijkt er meer op.
Tja, en nu….. volgens de bestelling was het de M Monte Carlo, maar ze kunnen er natuurlijk een ander labeltje aanhangen of Per Ongeluk een verkeerd plantje pakken.. de Monte Carlo is een kruipende soort. En deze kroop niet… ja omhoog. 🙂Is dat niet de Chinese klimop dan want daar lijkt ie erg op met dat blad?
Heeft dat plantje een gemakkelijk wortelstelsel zoals bij de sagittaria sabularia? Dus stevige beworteling bij aankoop?Tja, en nu….. volgens de bestelling was het de M Monte Carlo, maar ze kunnen er natuurlijk een ander labeltje aanhangen of Per Ongeluk een verkeerd plantje pakken.. de Monte Carlo is een kruipende soort. En deze kroop niet… ja omhoog. 🙂
Heeft dat plantje
Heeft dat plantje een gemakkelijk wortelstelsel zoals bij de sagittaria sabularia? Dus stevige beworteling bij aankoop?
Haha, ja de verkeerde kant dus op maar Jes heeft hem ook in de bak en net als bij Marc blijft die niet lang mooi en krijgt dan wat bruinige blaadjes. Maar goed, welke het ook is/was hij staat nu niet meer in je bakTja, en nu….. volgens de😉 bestelling was het de M Monte Carlo, maar ze kunnen er natuurlijk een ander labeltje aanhangen of Per Ongeluk een verkeerd plantje pakken.. de Monte Carlo is een kruipende soort. En deze kroop niet… ja omhoog. 🙂
T was in elk geval NIET de Braziliaanse klimop. Zoveel kennis van die plant heb ik wel inmiddels.Haha, ja de verkeerde kant dus op maar Jes heeft hem ook in de bak en net als bij Marc blijft die niet lang mooi en krijgt dan wat bruinige blaadjes. Maar goed, welke het ook is/was hij staat nu niet meer in je bak
Komt denk ik meer door de foto John. Zit eigenlijk weinig bijzonders in om het black te krijgen. Wat blad misschien en elzenproppen. Maar die liggen er al in vanaf de opstart. De turf is alweer uit het filter.Dat is echt blackwater Albert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.