John.. das me veel te veel gepruts, dan liever op safe met deze van Colombo. Werkt met baksoda en citroenzuur (los te koop ook in grootverpakkingen online).Je kan ook aan simpele bio co2 denken met een omgekeerd bakje.
Dat dacht ik. Goeie keus deze Eheim 2213.Leuke video Albert en je hebt een flinke stroming zo te zien.
Ja, en dat nog zonder co2 voorlopig en algvrij.Die loopt lekker zo te zien. Ziet er weer goed uit Albert.
Heb er bij de opstart elzenproppen en bladeren in gedaan John. daarna de elzenproppen nog niet weer vervangen of aangevuld.Staat er mooi bij Albert en met dat bruine water neem je licht weg dus zul je ook minder snel tekorten of algen hebben.
Nou, ik heb het gevoel dat er wel wat verdwenen zijn inmiddels. Zie nog wel enkele grote rond wandelen her en der. Er is natuurlijk behoorlijk veel schuilruimte.Mooie bak en de agazissi vind ik echt een mooie vis. De fire red variant heb ik ook gehad en dat ging niet zo goed met de vuurgarnalen. Hoe gaat dat bij jou?
dank je.. er liggen een paar elzenproppen in, en wat JBL Tormec in het filter. Water is idd mooi gekleurd.Netjes.
Je hebt het water flink gekleurd. Nog thee erin of is het dmv elzenproppen, blad etc.?
Hoe was de opening? Wij konden helaas vandaag niet maar willen snel een kijkje nemen bij de nieuwe winkel!Wekelijkse verversing weer klaar. Tormec uit het filter gehaald. Kijken of het water wat helderder wordt en de kh wat omhoog wil. Kh van 1 is wel erg laag in mijn ogen (regenwaterverversingen). En de HN uitloper afgeknipt en in de bodem gezet.
Motgen eens bij de opening van Aquadeco kijken of ze nog een openingsaanbieding hebben van een mooi koppeltje Apisto Agazissi. Van mn koppeltje is het mannetje verdwenen. Opgepeuzelt door de vuur- en japonicagarnalen denk ik
Bekijk bijlage 360387
Ik was er pas om half 11, niet om half 9, maar t is zeker de moeite waard. Het is een waardige opvolger van Veldhuis Aquaria die in Enschede gevestigd was volgens mij.Hoe was de opening? Wij konden helaas vandaag niet maar willen snel een kijkje nemen bij de nieuwe winkel!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.