Visjes laten overwennen. 2x Apistogramma Agazzissi Fire Red, en 4 Corydoras Habrosus
Het begin is er.Veel plezier van je visjes Albert.
Wilde er niet teveel in. Ook nog plek voor iets meer bovenin.Veel plezier van de nieuwe bewoners!
Hadden ze niet meer cory's of wil je met een klein groepje beginnen?
Ik zou denken dat er nog wel een paar meer bij kunnen maar het is jouw bak🙂Wilde er niet teveel in. Ook nog plek voor iets meer bovenin.
Met de otocinclus moet je echt een aantal maanden wachten hoor.Ik denk dat er alleen nog een groepje Otocinclus en een schooltje Axelrodia Risei of Aphyocharax Rathbuni (Robijnzalm).
en dan vindt ik de bak vol genoeg.
Nee hoor. We gaan het zien of ze het overleven. Scheelt dat ze niet zo duur zijn . 30 garnalen kostten me minder dan 1 Apistogramma 😎Mooie bak Albert!
Ik ben benieuwd of de agassizii's van je garnalen af kunnen blijven? Vind het wel echt een van de mooiste apistogramma soorten.
Ben zelf ook aan het twijfelen om in mijn lido 120 met een aantal grotere en kleinere japonica- en vuurgarnalen, een apistogramma soort toe te voegen.
Of heb je de garnalen nu puur toegevoegd als voer voor de apistogramma's?
Nou ik hoor het graag, hou dit topic even in de gaten voordat ik zelf aan een apistogramma soort ga denken hahaNee hoor. We gaan het zien of ze het overleven. Scheelt dat ze niet zo duur zijn . 30 garnalen kostten me minder dan 1 Apistogramma 😎
Dat word dit weekend dus een ritje naar de lfs 🙂Heb de lfs eens een berichtje gedaan of ze nog Axelrodia Riesei of Prachtroodvinzalm hebben zitten voor me.
Een schooltje van een van deze lijkt me prima in de bak.
Dat zal dan zaterdag worden, ff naar Zwolle.Dat word dit weekend dus een ritje naar de lfs 🙂
Mooi visje Fozzy..Ben er uit het wordt dus een schooltje van deze: https://aquainfo.nl/artikel/aphyocharax-rathbuni-robijnzalm/
Marc, die Prachtroodvinzalm heeft meerdere benamingen oa ook Robijnzalm. Dat is altijd wat misleidend al die dubbele namen.Mooi visje Fozzy..
Waren die soortje's wat je enkele post's terug genoemd had er niet ?
Ja klopt,Marc, die Prachtroodvinzalm heeft meerdere benamingen oa ook Robijnzalm. Dat is altijd wat misleidend al die dubbele namen.
Lekker kleurtje heeft dit bakkie! Zier er leuk uit die kleine vissies ^^ mn hoofd maakt steeds van het woord lido het woord libido das echt.. ongepast 😂Vanmiddag een 10 Prachtroodvin zalmen gehaald in Zwolle. Moeten nog wat meer op kleur komen uiteraard. Bekijk bijlage 357800Bekijk bijlage 357801Bekijk bijlage 357802Bekijk bijlage 357803 Zat een slakje op het glas en die heb ik ff geplet. De Apistogramma Agazzissi man was er snel bij. Vers vlees.
Je bedoelt die grotere? Dat is een Apistogramma Agazzissi Fire Red. Vrouwtje zwemt minder vaak door beeld, dus minder op foto of filmpje.Wat zijn die andere vissen? Grijs met met oranje staart?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.