Moonfish
Well-known member
- Lid geworden
- 29 augustus 2016
- Leeftijd
- 36
Bedankt, Morgen na Utaka, kijken voor een school vis en dan bij iemand anders de rest bestellen hoop het bestand deze maand compleet te hebben
Houd ons op de hoogte 🙂
Bedankt, Morgen na Utaka, kijken voor een school vis en dan bij iemand anders de rest bestellen hoop het bestand deze maand compleet te hebben
Dat is niet misselijk Stijn, enorm veel sterkte en beterschap!!
Beterschap Stijn!
Zijn inderdaad mooie vissen en nog netjes op de foto ook
groetjes John.
Veel beterschap, hopelijk ben je er snel weer bovenop!
Een riparium zou echt prachtig staan bij dit thema!
De hoogte wordt bepaald van hoe stevig je het maakt. Opzich kan vrijwel elke hoogte, ik denk niet dat op het bovenste gedeelte veel gewicht zal rusten?Precies mijn gedachten, en door mijn ziekte ben ik een zeer lange tijd uit de running met andere woorden veel te veel tijd voor mezelf en krachten opbouwen.
Probleem is ben zeer creatief in de bak maar het technische aspect vind ik altijd moeilijk.
Misschien dat je even wilt mee denken Apisto en overige leden natuurlijk.
Aquarium waterhoogte is 53 cm de bak zelf 55 door dat ik geen strips heb kan ik hem dus vrijwel volledig vullen. Nu ik met Riparium speel zit er aan te denken om er een ombouw omheen te maken van hout dus zijkanten en achterkant en boven dicht(zie foto). Maar wil dan geen voorruit erin doen dus zodat het als nog een 'open' bak is. De vraag is hoe veel extra hoogte zou nemen?.
Aquarium + ombouw by stijn koch, on Flickr
Rechter deel schuif je over de bak heen. Grijze is de achterwand.
De hoogte wordt bepaald van hoe stevig je het maakt. Opzich kan vrijwel elke hoogte, ik denk niet dat op het bovenste gedeelte veel gewicht zal rusten?
Speciaal maar wordt door mij zeker gewaardeerd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.