1 Betta kan prima hoor en dat is een hele mooie vis.
Bertus zei:Met 2 cm zal het een affinis zijn. siamees is groter.
Bertus zei:Moet een verwarming in en bakje van 35 cm?
kamertemperatuur is juist perfect voor sub-tropische vissen. Maar ongeschikt voor tropische vissen.KidNatsu zei:Bertus zei:Moet een verwarming in en bakje van 35 cm?
Als ze tropische vissen wil, ja. Met zo'n klein bakje verandert de temperatuur erg snel. Kamertemperatuur lijkt mij niets voor subtropische vissen. Je hebt ook verwarmings voor kleinere hoeveelheden he, zo eentje heb ik ook.
KidNatsu zei:Kamertemoeratuur is bij mij 21 graden, en de meeste subtropische vissen die ik ken zitten op zo'n 23/24 graden. Dan heb ik toch nog altijd liever de temperatuur die ze iets prettiger vinden.
@Bertus en @jessicapilon Ik had het ook over de Betta, die ze er waarschijnlijk in wilde doen. Dat er eigenlijk geen vissen in gaan weet ik ook best hoor 🙂
Jones zei:Minimaal 23/24 is aan de hoge kant voor sub-tropische vissen. Dat is eerder het minimum voor voltropisch.
Sub-tropisch is zo ongeveer tussen de 16 en 22 graden. En s'nachts een nachtelijke afkoeling is dan geen enkel probleem.KidNatsu zei:Jones zei:Minimaal 23/24 is aan de hoge kant voor sub-tropische vissen. Dat is eerder het minimum voor voltropisch.
Ha dan ben ik een beetje in de war. Ik dacht dat 30 graden eerder voltropisch was. Sowieso zijn er volgensmij wel subtropische vissen op 24 graden. Maargoed jullie zullen wel gelijk hebben. 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.