Ff een rondje met een busje lekzoekspray en je weet het zekerHeb t gevoel dat ze behalve langs het schroefdraad dus ook langs een andere weg lucht lekken.
Heb de boel dicht geseald met lijm en toch.... blijf lucht horen wegslippen en voel ook een lichte lucht stroom met mijn hand.
Na verloop van tijd hoor ik steeds meer lucht wegslippen en zie ik de druk verminderen in de bakken die het verste weg staan.
baal een beetje eigenlijk....
Of je maakt een sopje van afwasmiddel en smeert dat overal op, dan zie je ook waar het lektFf een rondje met een busje lekzoekspray en je weet het zeker
Kan ook, schuimt alleen iets minder mooi bij kleinere lekkagesOf je maakt een sopje van afwasmiddel en smeert dat overal op, dan zie je ook waar het lekt
Die metalen kraantjes lekken ik had ze in mijn bio co2 systeem dat werkte niet omdat die kraantjes constant verlies opleveren.
Je kan beter gewoon de kunststof versie nemen of gewoon de slang in je pvc buis steken door een iets groter gaatje en deze rondom lijmen met een lijmpistool (hot glue)
dan heb je helemaal geen kraantjes nodig knijpen van de toevoer kan ook door iets op de slang te klemmen
Die metalen kraantjes lekken ik had ze in mijn bio co2 systeem dat werkte niet omdat die kraantjes constant verlies opleveren.
Je kan beter gewoon de kunststof versie nemen of gewoon de slang in je pvc buis steken door een iets groter gaatje en deze rondom lijmen met een lijmpistool (hot glue)
dan heb je helemaal geen kraantjes nodig knijpen van de toevoer kan ook door iets op de slang te klemmen
Deze heb ik ook in gebruik en soms lekt d eaansluiting, kwestie van eerst kit in het gat doen en dan het kraantje erin draaienik heb het over de kleine variant niet over de stevige kogelkranen
Bekijk bijlage 305817
deze dus die lekte bij mij bij het afsluithendeltje
Gewoon “ff” een ringleiding gemaakt voor je lucht pomp
En hier maakt ie wel foto's van
Maar fijn dat het nu goed werkt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.