K
kimvdb
Guest
Zou iemand mij aub kunnen vertellen of dit een mannetjes of vrouwtjes Goerami is....heb het al proberen op te zoeken maar blijft wat onduidelijk. Alvast bedankt!
Groetjes Kim
Groetjes Kim
Deze vis neigt veel meer naar een vrouw dan een man. Maar ik moet zeggen bij deze vis is het vrij moeilijk te zien. De lichaamsbouw is overduidelijk die van een vrouw. Maar de rugvin zit een beetje tussen een man en een vrouw in. Op basis van 25 jaar ervaring en honderden van deze beestjes verzorgt te hebben zeg ik ws een vrouw.kimvdb zei:nee tis een mannetje ;-)
Wat ik al zei het is onwijs moeilijk te zien bij dit dier. De rugvin is te lang voor een dame maar te kort voor een man. Ook is de lichaamsbouw vrouwlijk. Wellicht is het een "het".AadMec zei:Is de rugvin niet te lang en de borst te puntig voor een vrouw Bart ???
Ze kijken je dan zo zielig aan h�.Bumblebiekje zei:Daarom eet ik dus alleen maar vissticks, geen oogjes die me aankijken als ik het opeet...

AadMec zei:Neeeeee, ze kijken je "droog" aan.
Ik hou het op een jonge man Bartholomeus !!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.