Wat is er nieuw

Mascha&Ivo in de wereldwijde rimboe

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mascha&Ivo
  • Startdatum Startdatum
De Rimboe 3.0

2016-07-31-01_zpsphtc2ugs.jpg

Nee C�dric.. Die foto laadt heel laat pas.. Had ik ook. Die foto is overigens wel echt kicke!

C�dric Vleminckx zei:
Ook had Thomas en Timo er blijkbaar last van, dus lag het niet aan mij.
Je was dus wel het ongeduldigst uit het rijtje 😉

Maar nu weer on-topic a.u.b.

Bertus zei:
Als ik terug scroll zie ik ze gelijk.

Nu wel, omdat de foto al in de buffer,cache van je browser staat.

Als de computer de foto de eerste keer ziet, moet hij lang laden. Als hij in de buffer,cache van je browser staat, gaat de foto (veel) sneller laden.

Als je de geschiedenis wist (moet buffer ook aangevinkt staan), ga je zien dat het terug bij alle pagina's die je tevoren als eens bezocht hebt langer moeten laden als ervoren.

Mascha&Ivo zei:
C�dric Vleminckx zei:
Ook had Thomas en Timo er blijkbaar last van, dus lag het niet aan mij.
Je was dus wel het ongeduldigst uit het rijtje 😉

Maar nu weer on-topic a.u.b.

Tja, wou graag eens terug een foto van je bak zien. 😛

Mooi Ivo, even terug naar je bak.

Ziet er weer moois uit.

Is dat ook Braziliaanse klimop rechts in je bak?

ja, goed gezien dat is Hydrocotyle leucocephala

wel heeft nog niemand iets anders (nogal een essentieel dingetje) in dit en de andere twee net geupdate fotoalbums nog niet gezien, of er althans geen melding van gemaakt 😉

Mascha&Ivo zei:
ja, goed gezien dat is Hydrocotyle leucocephala

wel heeft nog niemand iets anders (nogal een essentieel dingetje) in dit en de andere twee net geupdate fotoalbums nog niet gezien, of er althans geen melding van gemaakt 😉

Leuk, die heb ik ook staan.

Ga eens kijken, je hebt me nieuwsgierig gemaakt.

Ja tussendoor staat iets EN je zou eens wat beter kunnen kijken en vergelijken met de vorige foto's :computer:

Kun je ook vast trainen voor het letten op details, is handig voor het spelletje raad de vis 😉

Nogal wat veranderd hier sinds de laatste foto! Ik zie nu Paracheirodon simulans, mooi hoor!

Hoe gaat dat samen met de Epiplatys annulatus? Aangezien ze nog wel wat verschillen qua temperatuureisen, op welke temperatuur houden jullie beide soorten?

F. Panther: terechte opmerking. Nu is het wel zo: de annulatus hebben hun wat koelere periode voorlopig wel gehad hier in huis (andere bak), dus voor nu zitten ze prima bij elkaar. Qua gedrag geen enkel probleem maar dat zal niet verbazen.

Mooi combinatie zo samen, jammer dat dat het hele jaar rond niet zo matcht 😉 Scheelt dat jullie meerdere bakken hebben en ze daarmee van temperatuur kan wisselen.

Is dat een nieuwe bak of heb ik niet goed gekeken? 😛 Verder hele mooie aquaria zo op een rijtje!

Nee er is wat heen en weer verhuisd 😉

Meter-20-bak (was Zuid-Amerika) is de plantenbak geworden.
Meterbak (was plantenbak) is Zuidoost-Azi� geworden.
Meterbak (nieuw, nouja tweedehandsje) is Zuid-Amerika geworden.

Ertussenin staan nog twee kleine bakjes met in de ene een Betta men en zweefgarnalen en in de ander Poecilocharax weitzmani om te kijken of die willen kweken in een extreem water bakje. Het West-Afrika bakje staat dus niet meer.

Dit is wel de laatste poging plantenbak. Het doel van een jungle cre�ren is ons nooit echt naar tevredenheid gelukt. Wordt dit hem niet, dan maken we er een Tanganyika of Midden-Amerika bak van.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan