{Matthijs-Aquaria} 54L bak


Leuk bakje zou alleen de stenen wat anders plaatsen alles ligt nogal in een 'rijtje'
 
Ik vond ze zelf wel goed liggen, misschien andere mensen nog tips, reacties kritiek?
 
Maar wat moet ik er dan nog aan veranderen Jdjfish?
 
Hoe komt het dat er zo weinig reacties komen? :(

Ligt het omdat ik nog nieuw ben ofzo?
 
Weinig reacties?
Je laatste post is slechts een dag oud?
Geduld is een schone zaak, geldt zeker voor de aquaristiek. :)
 
reacties komen vanzelf wel,
zelf actief meeposten is ook veel reacties krijgen!

zelf zou ik de echinodorussen omruilen die grote kan je beter voor je techniek zetten waardoor dat niet meer opvalt in de bak.

momenteel heb je er vuurneons inzitten?
aangezien je er graag wat anders in wil heb ik het idee zou je is kunnen kijken naar garnalen!
hele leuke beestjes die altijd wel met iets bezig zijn bijvoorbeeld de vuurgarnaal altijd wel voor een mooie prij op mp te vinden!

succes met de bak verder
 
Harry1 zei:
Weinig reacties?
Je laatste post is slechts een dag oud?
Geduld is een schone zaak, geldt zeker voor de aquaristiek. :)

Ik wist niet helemaal wat ik van dit forum kan verwachten, omdat ik nog redelijk nieuw ben. Maar ik bedoel daar mee te zeggen dat ik niet weet in hoeveel tijd ik hoeveel posts kan verwachten. Ik zie bij andere topics heb je misschien binnen een half uur al 5 antwoorden. Bij mij in 1 dag nog maar ��ntje, vandaar :)

jakkie30 zei:
reacties komen vanzelf wel,
zelf actief meeposten is ook veel reacties krijgen!

zelf zou ik de echinodorussen omruilen die grote kan je beter voor je techniek zetten waardoor dat niet meer opvalt in de bak.

momenteel heb je er vuurneons inzitten?
aangezien je er graag wat anders in wil heb ik het idee zou je is kunnen kijken naar garnalen!
hele leuke beestjes die altijd wel met iets bezig zijn bijvoorbeeld de vuurgarnaal altijd wel voor een mooie prij op mp te vinden!

succes met de bak verder

Thx, momenteel zitten er nog guppen in die eruit gaan, maar ik zat inderdaad te kijken naar vuurneons. Welke vissen raad jij aan naast garnalen? Want misschien zijn garnalen ook wel leuk. :)
 
Ik bedoel dat je de stenen misschien wat natuurlijker kan plaatsen zodat er ook meer diepte ontstaat je hebt nu de stenen echt van links naar rechts liggen zeg maar

groetjes!
 
Ik heb het toch verandert. De stenen staan nu meer omhoog. Bedankt voor de tip!
 
Dat vraagt zeker om een foto

Het aantal reacties is vaak afhankelijk vh topic. Veel mensen, waaronder ook ik, lezen veel topics ipv te reageren. Kijk hier maar eens bij jouw topic. Al 612 mensen hebben je topic bekeken (op het moment dat ik dit aan het schrijven ben). Je topic wordt dus zeker wel gezien, alleen wordt en nu niet zoveel gereageerd.
 
Leuk, die benieuwde reacties!
Ik hoop vandaag of morgen eventjes een foto te plaatsen :) :)
 
Hier ff een foto update:

13-5-2015:
6ONS5OCE8q1XH54Yc78oER2lM4xzrOOP.jpeg

15-3-2015, zo zie je eens goed hoe snel dat groeit...
6ONS5OCE8q1XH54Yc78oER2lM4xzrOOP.jpeg

Nog een paar gupjes

het lijkt bijna wel een mini Betta :)
6ONS5OCE8q1XH54Yc78oER2lM4xzrOOP.jpeg

6ONS5OCE8q1XH54Yc78oER2lM4xzrOOP.jpeg
 
Dit bedoel ik dus mathijs stenen liggen naar mijn mening 10x beter
veel spannender om naar te kijken!
 
Fijn om zo'n compliment te horen, dankjewel!!
 
Zelf ook mee eens? Mooie guppen trouwens!
heb sinds kort een bakje met endler guppen ook erg mooi
 
Jazeker, ik vind ze zelf ook beter liggen zo. :)

Ik heb deze sierguppen nu ongeveer 1 1/2 jaar gehad en wilde graag wat anders, ik vind ze zelf ook niet zo goed passen in een aquascape. Daarom ga ik binnenkort om vuurneon's :)
 
Ook erg mooie visjes ik heb de paracheidon simulans in me bakje zwemme prachtige visjes , misschien kun je eens naar mijn scape kijken voor wat leuke idee�n wat betreft plantjes bijv. (mocht je dat leuk vinden)
 
Zo h�, wat een prachtige bak is dat! Stiekem ook mijn voorbeeldje geweest maar omdat ik niet goedkoop mooie stenen kon vonden heb ik dat maar met breukstenen gedaan.
 
Oei, als ik hem eerder had gezien had ik ze gekocht maar ik heb nu helaas al wat stenen. En om deze er weer uit te halen en er weer andere in te stoppen is ook niet echt praktisch, maar toch bedankt! :)
 
Geen probleem hoor haha mocht je je bedenken hoor ik het wel!
 
Deesje zei:
Mooi bakje hoor, plantjes groeien inderdaad goed.

Thx, gaat inderdaad vrij snel. Maar dat vind ik niet erg :p

jdjfish zei:
Geen probleem hoor haha mocht je je bedenken hoor ik het wel!

Tegen de tijd dat ik weer een extra bak krijg laat ik je het zeker weten ;) :) :p
 
Stuur maar een pb als het zover is haha kijk ik of ik ze dan nog heb
 
:thumbs: Kan nog wel even duren hoor. Hier vinden ze 2 bakken genoeg dus ik moet ze eerst nog omkopen voor ik nog een bakje krijg :p

Hier een iets heldere foto:

Sch_ad4FOTbUQzFagyOrZwThUYf89OXk.jpeg
 
Misschien mooi om een een paar stekjes valisneria achter de stenen te plaatse
met wat ruimte tusse elkaar.
 
Mooie aquarium. De stenen liggen mooi!
Wat van voorgrond plant zit er in jou aquarium?
(Kan het niet zo goed zien op de foto)
 
jdjfish zei:
Misschien mooi om een een paar stekjes valisneria achter de stenen te plaatse
met wat ruimte tusse elkaar.

Ik heb zojuist een paar stekjes tussen de stenen gedaan, bedankt voor de tip!


Oldst Libal zei:
Mooie aquarium. De stenen liggen mooi!
Wat van voorgrond plant zit er in jou aquarium?
(Kan het niet zo goed zien op de foto)

Dankjewel!

Ik heb voor de bodem monte carlo gebruikt.
 

Terug
Bovenaan